168
Description
במסגרת שיעור בטכניקות תאורה - עבודה עם שחקן. כתה של 18 סטודנטים. את ההנחיות והדיאלוג עם השחקן המצולם עשה המורה, אנחנו רק התרוצצנו מסביב לנסות לתפוס איזו זווית טובה לצילום בין הנפת ידיים כזאת או אחרת של המורה בשקט מופתי (עאלק) כדי לא להפריע להם להתרכז. כך שהאגרוף הוא תשובה של השחקן למה שהמורה אמר לו - הדיאלוג שלהם היה על כך שהמורה לא החזיר לו חוב כספי והשחקן איים ברצח :). אולי ההסבר קצת יבהיר מדוע נשלח אגרוף שכזה.
Photo information
Comments 37
Views 1027
Uploaded on
2009-12-07 05:07:24
Category Fashion
No information.
EXIF
No EXIF
Camera
Nikon D700
Nikon D700
Lens
Nikkor 85mm F/1.8 AF D
Nikkor 85mm F/1.8 AF D
2009-12-10 22:06:53
פורטרט טוב.
0
Translate
Reply
Save
2009-12-08 07:33:46
36 |Naomi McLeod| : לא. לא פרפר. פרפר משאיר צל מתחת לאף. ממש מתחת. לגבי תאורת רמברנדת - אני קורא בהרבה מקומות שקוראים לסחמה זאת - "תאורת רמברנדת" יחד אם זאת כש אני למדתי - לא לסחמה זאת קראו "רמברנדת"
0
Translate
Reply
Save
2009-12-08 00:45:33
התמונה מצוינת אבל לא רצח ולא בטיח כי אין קשר בין תנועת היד ובין המבט לו הוא היה למשל מחזיק משוט של סירה ביד המושטת התמונה היתה יותר אמינה
0
Translate
Reply
Save
2009-12-07 23:37:03
[q]Alexander Yashish: 29 |Naomi McLeod| : סידור תאורה קלאסי (אחד מהם) שצל של אף מגיע לקצה השפתיים ויוצרת משולש מואר מתחת לעין. התאורה הראשי (מציירת) אומדת בישביל זה גבוהה מראש של המצולם וטיפה בצד. אור ממלא מאחורי הצלם. פשות. סתנדרטי. אבל אני התכבנתי ביצם שאור גבוהה מהמצולם. כך זה נירא יותר טבעי. אצלך אור בגובה עיניין שלו. אפילו נמוך יותר. הרי אנחנו רגילים לתאורה טבעית ושמש בד"כ גבוהה מי עיתנו. :)[/q] תודה, אלכס. המשולש מתחת לעין - שנקרא משולש רמברנדט, והצל מתחת לאף בדוגמת פרפר - לא ידעתי שזה ה'קלאסי'. האמת שאת התאורה קבע המורה כשלימד אותנו לעבוד עם מודל/דמות. לנו, הסטודנטים, לא היתה נגיעה בתאורה. יכולנו רק לצלם - כל אחד מהזווית אליה הוא הצליח להשתחל:P
0
Translate
Reply
Save
2009-12-07 23:34:48
פרוטרט יפה ועיבוד ותאורה מעולה.
0
Translate
Reply
Save
2009-12-07 23:33:18
29 |Naomi McLeod| : סידור תאורה קלאסי (אחד מהם) שצל של אף מגיע לקצה השפתיים ויוצרת משולש מואר מתחת לעין. התאורה הראשי (מציירת) אומדת בישביל זה גבוהה מראש של המצולם וטיפה בצד. אור ממלא מאחורי הצלם. פשות. סתנדרטי. אבל אני התכבנתי ביצם שאור גבוהה מהמצולם. כך זה נירא יותר טבעי. אצלך אור בגובה עיניין שלו. אפילו נמוך יותר. הרי אנחנו רגילים לתאורה טבעית ושמש בד"כ גבוהה מי עיתנו. :)
0
Translate
Reply
Save
2009-12-07 20:57:52
פורטרט נהדר,
0
Translate
Reply
Save
2009-12-07 20:56:23
good
0
Translate
Reply
Save
2009-12-07 17:48:58
זה טוב. יש בו עוצמה.... והאגרוף מחזק...
0
Translate
Reply
Save
2009-12-07 16:52:44
זה מעולה
0
Translate
Reply
Save
2009-12-07 16:18:41
[q]Alexander Yashish: יש כאן משהו שאני לא אוהב. 1. פוקוס. פיקסת על המצח ולא על העיניים. ובעדשה שלך בצמצם 2.5 זה בולט. עד מאוד. 2. תאורה. זה אישי כמובן אבל אני מעדיף סידור קלאסי יותר. לטעמי התאורה הראשי נמוכה מדי.(תסתקלי אל הצל של העף.) אבל לזה את לא צריכה להתיחס. זה הטעם האישי שלי.[/q] תודה, אלכס. מהו סידור תאורה קלאסי :?:
0
Translate
Reply
Save
2009-12-07 13:46:17
פורטריט מצוין.
0
Translate
Reply
Save
Show more comments
Visitors (1027)