דקלים

Translate
14
Photo information
Comments 4
Views 1020
Uploaded on
2009-07-11 10:03:46
Category Portrait
Description
Photo Location
No information.
EXIF
No EXIF
2009-07-12 09:24:08
4 |א| : :D תודה
Translate
Reply
Save
2009-07-12 09:24:08
4 |א| : :D תודה
Translate
Reply
Save
2009-07-12 09:13:46
מאור, נראה לי באמת שאפשר לתת את זה כדוגמא ל"אנטי קומפוזיציה" סטייל עמודים שצומחים מהראש. ומצד שני לשימוש באנטי קומפוזיציה כדי לדמות את הנוצות שיוצאות לה מהכובע. לדעתי קומפוזיציה מקסימה. מגיע מזל טוב?
Translate
Reply
Save
2009-07-12 09:13:46
מאור, נראה לי באמת שאפשר לתת את זה כדוגמא ל"אנטי קומפוזיציה" סטייל עמודים שצומחים מהראש. ומצד שני לשימוש באנטי קומפוזיציה כדי לדמות את הנוצות שיוצאות לה מהכובע. לדעתי קומפוזיציה מקסימה. מגיע מזל טוב?
Translate
Reply
Save
2009-07-11 10:55:38
מעניין
Translate
Reply
Save
2009-07-11 10:55:38
מעניין
Translate
Reply
Save
2009-07-11 10:51:37
אני לא יודע למה מתכוון המשורר בתמונה הזו. אם הדקלים (או המצולמת) אכן היו אמורים לשמש מוקד העניין, המטרה הוחמצה!! חוץ מזה, גם אם היו רואים יותר מהמצולמת, למי היה אכפת מהעצים? ;) יחד עם זאת, החיבור שבין העצים והמצולמת (או, מה שנשאר מהם בפריים) לבין עומק השדה והכותרת יוצר אניגמטיות מסויימת. וברוח דבריה של אן רובינסון: " מי מהם הוא (אכן) מוקד העניין ומי "נדחף" לפריים? מה הקשר בין המודל לעצים? האם היה אמור להיכנס לפריים עוד גורם? זה הזמן להחליט מי החוליה החלשה!! ;)
Translate
Reply
Save
2009-07-11 10:51:37
אני לא יודע למה מתכוון המשורר בתמונה הזו. אם הדקלים (או המצולמת) אכן היו אמורים לשמש מוקד העניין, המטרה הוחמצה!! חוץ מזה, גם אם היו רואים יותר מהמצולמת, למי היה אכפת מהעצים? ;) יחד עם זאת, החיבור שבין העצים והמצולמת (או, מה שנשאר מהם בפריים) לבין עומק השדה והכותרת יוצר אניגמטיות מסויימת. וברוח דבריה של אן רובינסון: " מי מהם הוא (אכן) מוקד העניין ומי "נדחף" לפריים? מה הקשר בין המודל לעצים? האם היה אמור להיכנס לפריים עוד גורם? זה הזמן להחליט מי החוליה החלשה!! ;)
Translate
Reply
Save
Show more comments
Visitors (1020)