46
Description
(מתוך "רגעים")
Photo information
Comments 19
Views 1315
Uploaded on
2009-03-28 16:46:09
Category Other
No information.
EXIF
1/45
f6.5
1000
50mm
Camera
Canon EOS 5D
Canon EOS 5D
Lens
Canon EF 50mm F/1.8
Canon EF 50mm F/1.8
2009-06-29 08:03:44
פורטרייט טוב
0
Translate
Reply
Save
2009-03-30 03:50:20
פורטרט מקסים, הבעה נהדרת ורמז לנמשים... גם האור וניצולו: מהצד, חצי פנים מוארות וחצי מוצלות ויד מוארת נשענת על הצד המוצל. ואיפוא התמונה השלישית?
0
Translate
Reply
Save
2009-03-30 03:50:20
פורטרט מקסים, הבעה נהדרת ורמז לנמשים... גם האור וניצולו: מהצד, חצי פנים מוארות וחצי מוצלות ויד מוארת נשענת על הצד המוצל. ואיפוא התמונה השלישית?
0
Translate
Reply
Save
2009-03-29 13:25:56
הבעה מקסימה, נראה שהבעת האכזבה על ההפסד חזקה מהבעת השמחה על הניצחון. והמגבעת - הופכת אותו ל"שחקן מהשורה".... תמונה עם חיוך (שלי, כצופה...)
0
Translate
Reply
Save
2009-03-29 13:25:56
הבעה מקסימה, נראה שהבעת האכזבה על ההפסד חזקה מהבעת השמחה על הניצחון. והמגבעת - הופכת אותו ל"שחקן מהשורה".... תמונה עם חיוך (שלי, כצופה...)
0
Translate
Reply
Save
2009-03-29 08:22:36
תודה למגיבים [q]HaImK קקון חיים: iso כזה חשיפה איטית לא גרעיניות ולא מריחה ? כיצד אתה עושה זאת ? [/q] ISO כזה ללא גרעיניות - השבח לקנון חמש-די (המבחן האמיתי, אגב, הוא בהגדלה של 100% ולא בתמונה המוקטנת המועלית בפורום). מעבר לזאת, יש להקפיד על חשיפה מיטבית. תת חשיפה, למשל, ודחיפה כלפי מעלה בעיבוד, מאד מגבירה את הרעש/גרעיניות. חשיפה איטית - האמת, ש- 1/50 זה לא כה איטי ( :) ), למרות שאכן אני משתדל לצלם אנשים במהירויות גבוהות יותר, מאחר והם זזים, במיוחד בצילום כמו זה, ספונטני, בו האובייקט עסוק בעניניו ולא "מדגמן". מעבר לזה, גם במקרה זה, אני תמיד משתדל לייצב את היידים. כאן, ישבתי ותמכתי את המרפקים על הברכיים. חשוב לציין כי גם משקלה של המצלמה עם גריפ ושתי סוללות מסייע בכך.
0
Translate
Reply
Save
2009-03-29 08:22:36
תודה למגיבים [q]HaImK קקון חיים: iso כזה חשיפה איטית לא גרעיניות ולא מריחה ? כיצד אתה עושה זאת ? [/q] ISO כזה ללא גרעיניות - השבח לקנון חמש-די (המבחן האמיתי, אגב, הוא בהגדלה של 100% ולא בתמונה המוקטנת המועלית בפורום). מעבר לזאת, יש להקפיד על חשיפה מיטבית. תת חשיפה, למשל, ודחיפה כלפי מעלה בעיבוד, מאד מגבירה את הרעש/גרעיניות. חשיפה איטית - האמת, ש- 1/50 זה לא כה איטי ( :) ), למרות שאכן אני משתדל לצלם אנשים במהירויות גבוהות יותר, מאחר והם זזים, במיוחד בצילום כמו זה, ספונטני, בו האובייקט עסוק בעניניו ולא "מדגמן". מעבר לזה, גם במקרה זה, אני תמיד משתדל לייצב את היידים. כאן, ישבתי ותמכתי את המרפקים על הברכיים. חשוב לציין כי גם משקלה של המצלמה עם גריפ ושתי סוללות מסייע בכך.
0
Translate
Reply
Save
2009-03-28 23:48:55
משובח, יופי של דמות, שחור לבן נהדר!
0
Translate
Reply
Save
2009-03-28 23:48:55
משובח, יופי של דמות, שחור לבן נהדר!
0
Translate
Reply
Save
2009-03-28 21:54:45
פריים מקסים,חיתוכים מדויקים,תמונה מצוינת,כל הכבוד.
0
Translate
Reply
Save
2009-03-28 21:54:45
פריים מקסים,חיתוכים מדויקים,תמונה מצוינת,כל הכבוד.
0
Translate
Reply
Save
2009-03-28 21:47:02
הכובע הופך אותו למאוד תיאטרלי, הריסים המאוד ארוכות משתלבים גם הם בתיאטרליות. מקסים.
0
Translate
Reply
Save
Show more comments
Visitors (1315)