התלוי ...

Translate
98
Photo information
Comments 48
Views 577
Uploaded on
2009-02-28 19:13:30
Category Other
Description
Photo Location
No information.
EXIF
No EXIF
Camera
Canon EOS 5D
Canon EOS 5D
Lens
Tamron 28-75mm F/2.8
Tamron 28-75mm F/2.8
Comments (48)
09/04/2009
12:38:30
תודה ,אנשים . שאול -כתבתי לך מייל . דבורי
Save
09/04/2009
12:38:30
תודה ,אנשים . שאול -כתבתי לך מייל . דבורי
Save
22/03/2009
17:20:42
אחלה תמונה ממש פרצוף.... ממש מקורי
Save
22/03/2009
17:20:42
אחלה תמונה ממש פרצוף.... ממש מקורי
Save
06/03/2009
09:32:26
[q]רון אונה: עוד דוגמה ליצירת מופת מחפצים בנאלים.... מעולה ביותר![/q]
Save
06/03/2009
09:32:26
[q]רון אונה: עוד דוגמה ליצירת מופת מחפצים בנאלים.... מעולה ביותר![/q]
Save
05/03/2009
17:35:45
דבורי שלום עברתי על רוב הגלריה שלך וחיפשתי מכנה משותף לכול העבודות שלך. בהתחלה חיפשתי נושא אך לא הצלחתי להתמקד על נושא אחד, יש פורטרטים ויש צילומי נוף, קיים אצלך מגוון של תחומים. לכן המשכתי לנבור בעבודות שלך, מעבר לחדות מדהימה שיש בעבודות וצבעוניות חזקה חיפשתי משהו נוסף, משהו שמקשר את הכול יחד. לפני מספר שנים ראיתי תערוכה של רוברט מייפלטורפ במוזיאון תל-אביב. עבודות מדהימות, מעבר לנושא העירום והפורטרטים שלו, מה שחיבר את כול העבודות היה חדות בלתי מתפשרת. אך בסוך התערוכה היה משהו שבילבל אותי, היו שם פסלים. לרגע חשבתי שאולי חיברו עבודות של אמן נוסף, אך התברר שאלה היו פסלים שלו, שהוא פיסל בסוף ימיו. וכאן היה המילכוד, מה מחבר בין הפסלים לצילומים, אלה לא היו פסלי עירום, או פסלים של אנשים, אלה היו פסלים של צורות גיאומטריות. יש כנראה סיבות רבות לעצם זה שהוא פיסל, אך אני התחברתי לפירוש אחד והוא שגם בפיסול וגם בצילום האמן התעסק בצורות גיאומטריות. לרוב הצילומים שלו היו סימטרים לחלוטין ולא משנה מה הוא צילם, בכל העמדה שלו הצורה הגיאומטרית חזרה על עצמה. בסוף ימיו הוא הגיע בחזרה לצורה הגיאומטרית המושלמת, הוא פשט את מדי הצלם ולבש את בגדי הפסל. הפסלים היו מושלמים מבחינה גיאומטרית, שווים מכול זווית שמסתכלים עליה. לכן אני מאמין שיש משהו עמוק יותר מעבר לצבעוניות והחדות שיש בעבודות שלך. יש משהו מקשר בין כל הצילומים, אז חזרתי לנבור ולחפש את הקשר, ונראה לי שמצאתי. את מתעסקת בניגודים טכניים. אני אסביר למה אני מתכוון. יש לך ציוד מעולה, את שואפת בכול הצילומים שלך לעומק שדה ולהפרדת צבעים גבוהה, הפרדת צבעים זאת מתקבלת מאיכות העדשות שלך. עדשות הזום שלך הן בעלות מפתח גבוה, מה שמעיד על איכות בליטוש העדשות. לרוב מי שמחפש חדות יעבוד עם אסא נמוך כדי לא לאבד את חדות הפרטים בגרעיניות, אך רוב הצילומים שלך, מתבצעים באסא גבוה. מה שמעיד על צילומים רכים, אסא גבוה מאפשר לך מצד אחד לקבל עושר צבעוני אך את נזהרת לא לקבל את הגרעיניות שבא לרוב בשימוש עם אסא זה. אולי השלב הבא שלך בצילום, יהיה מעבר למצלמות טכניות בעלות צמצם 64, אז תוכלי להיות שייכת למועדון שבו היה אנסל אדמס, שבה לא מוותרים על חדות והפרדת צבע בעד שום הון שבעולם. שאולי העבודות שלך רוויות בגוונים דומים וכך מתקבלות עבודות בעלות עושר צבעוני.
Save
05/03/2009
17:35:45
דבורי שלום עברתי על רוב הגלריה שלך וחיפשתי מכנה משותף לכול העבודות שלך. בהתחלה חיפשתי נושא אך לא הצלחתי להתמקד על נושא אחד, יש פורטרטים ויש צילומי נוף, קיים אצלך מגוון של תחומים. לכן המשכתי לנבור בעבודות שלך, מעבר לחדות מדהימה שיש בעבודות וצבעוניות חזקה חיפשתי משהו נוסף, משהו שמקשר את הכול יחד. לפני מספר שנים ראיתי תערוכה של רוברט מייפלטורפ במוזיאון תל-אביב. עבודות מדהימות, מעבר לנושא העירום והפורטרטים שלו, מה שחיבר את כול העבודות היה חדות בלתי מתפשרת. אך בסוך התערוכה היה משהו שבילבל אותי, היו שם פסלים. לרגע חשבתי שאולי חיברו עבודות של אמן נוסף, אך התברר שאלה היו פסלים שלו, שהוא פיסל בסוף ימיו. וכאן היה המילכוד, מה מחבר בין הפסלים לצילומים, אלה לא היו פסלי עירום, או פסלים של אנשים, אלה היו פסלים של צורות גיאומטריות. יש כנראה סיבות רבות לעצם זה שהוא פיסל, אך אני התחברתי לפירוש אחד והוא שגם בפיסול וגם בצילום האמן התעסק בצורות גיאומטריות. לרוב הצילומים שלו היו סימטרים לחלוטין ולא משנה מה הוא צילם, בכל העמדה שלו הצורה הגיאומטרית חזרה על עצמה. בסוף ימיו הוא הגיע בחזרה לצורה הגיאומטרית המושלמת, הוא פשט את מדי הצלם ולבש את בגדי הפסל. הפסלים היו מושלמים מבחינה גיאומטרית, שווים מכול זווית שמסתכלים עליה. לכן אני מאמין שיש משהו עמוק יותר מעבר לצבעוניות והחדות שיש בעבודות שלך. יש משהו מקשר בין כל הצילומים, אז חזרתי לנבור ולחפש את הקשר, ונראה לי שמצאתי. את מתעסקת בניגודים טכניים. אני אסביר למה אני מתכוון. יש לך ציוד מעולה, את שואפת בכול הצילומים שלך לעומק שדה ולהפרדת צבעים גבוהה, הפרדת צבעים זאת מתקבלת מאיכות העדשות שלך. עדשות הזום שלך הן בעלות מפתח גבוה, מה שמעיד על איכות בליטוש העדשות. לרוב מי שמחפש חדות יעבוד עם אסא נמוך כדי לא לאבד את חדות הפרטים בגרעיניות, אך רוב הצילומים שלך, מתבצעים באסא גבוה. מה שמעיד על צילומים רכים, אסא גבוה מאפשר לך מצד אחד לקבל עושר צבעוני אך את נזהרת לא לקבל את הגרעיניות שבא לרוב בשימוש עם אסא זה. אולי השלב הבא שלך בצילום, יהיה מעבר למצלמות טכניות בעלות צמצם 64, אז תוכלי להיות שייכת למועדון שבו היה אנסל אדמס, שבה לא מוותרים על חדות והפרדת צבע בעד שום הון שבעולם. שאולי העבודות שלך רוויות בגוונים דומים וכך מתקבלות עבודות בעלות עושר צבעוני.
Save
03/03/2009
17:42:08
קומפוזיציה יפה מאוד. תמוונה ציבעונית ומשעשעת.
Save
03/03/2009
17:42:08
קומפוזיציה יפה מאוד. תמוונה ציבעונית ומשעשעת.
Save
02/03/2009
21:37:02
מדהים!!!
Save
02/03/2009
21:37:02
מדהים!!!
Save
Show more comments
Visitors (577)