רחוב בברצלונה

Translate
8
Photo information
Comments 14
Views 875
Uploaded on
2008-12-09 19:14:44
Description
Photo Location
No information.
EXIF
1/500
f/7.1
400
27/1
Camera
Canon EOS 20D
Canon EOS 20D
Lens
Canon EF 17-40mm f/4L USM
Canon EF 17-40mm f/4L USM
Comments (14)
11/12/2008
11:37:26
איזו הנאה... התפתח פה דיון בין שניים שאני מאוד מאוד מעריכה את דבריהם.. נכון.. זה נעשה פה, אבל זה טוב... וטוב שכך :) נהדר.
Save
11/12/2008
11:37:26
איזו הנאה... התפתח פה דיון בין שניים שאני מאוד מאוד מעריכה את דבריהם.. נכון.. זה נעשה פה, אבל זה טוב... וטוב שכך :) נהדר.
Save
10/12/2008
17:59:59
סימה, לא תקפתי את הרגישות שלך, אולי את חוסר הרגישות לעובדות...שאת לא מאפשרת להם לבלבל אותך. OK בואי נתעלם לשיטתך מהמידע שנמסר לנו בכותרת ובמילות המפתח. נעבור למדינה באפריקה...או לחלל... ונתבונן מה קורה ברחוב המצולם: 1. כמו בכל רחוב הומה בכל מקום בעולם, אין אינטראקציה בין העוברים והשבים. 2. 3.5 כהה-עור צעירים ובן מיעוטים 1 לבן-עור מבוגר. 3. 2 שחורי העור נועלים סניקרס לבנות חדשות למראה. 4. שחור העור המרכזי, נראה בוטח בעצמו, בריא ולבוש היטב. מעיל עור חום ותיק צד. 5. לבן העור לבוש חליפה הצרה על מידותיו ומחזיק בידו שקית ניילון. 6. רחוב הולנדי מרוצף היטב. מלבד 2 בדלי סיגריה, נקי למישעי. 7. ברקע גדר חדשה יחסית ומסודרת האופיינית לגידור אתרי בניה אירופיים. אני, בחוסר רגישות אופייני, לא מצליח להגיע למסקנות מהתצלום הזה על ניצול, אפרטהייד ופער מעמדות. כמובן שכל צופה מוזמן/נת להעמיס על התצלום את כל עולם האסוציאציות שלו, זה מקובל ולגיטימי. אפילו בברצלונה. לפעמים התגובות כאן מזכירות את מבחן רורשך המכונה גם מבחן כתמי הדיו...מתבוננים בכמה כתמי דיו...ומפתחים סיפור דמיוני. ערב טוב ישראל.
Save
10/12/2008
17:59:59
סימה, לא תקפתי את הרגישות שלך, אולי את חוסר הרגישות לעובדות...שאת לא מאפשרת להם לבלבל אותך. OK בואי נתעלם לשיטתך מהמידע שנמסר לנו בכותרת ובמילות המפתח. נעבור למדינה באפריקה...או לחלל... ונתבונן מה קורה ברחוב המצולם: 1. כמו בכל רחוב הומה בכל מקום בעולם, אין אינטראקציה בין העוברים והשבים. 2. 3.5 כהה-עור צעירים ובן מיעוטים 1 לבן-עור מבוגר. 3. 2 שחורי העור נועלים סניקרס לבנות חדשות למראה. 4. שחור העור המרכזי, נראה בוטח בעצמו, בריא ולבוש היטב. מעיל עור חום ותיק צד. 5. לבן העור לבוש חליפה הצרה על מידותיו ומחזיק בידו שקית ניילון. 6. רחוב הולנדי מרוצף היטב. מלבד 2 בדלי סיגריה, נקי למישעי. 7. ברקע גדר חדשה יחסית ומסודרת האופיינית לגידור אתרי בניה אירופיים. אני, בחוסר רגישות אופייני, לא מצליח להגיע למסקנות מהתצלום הזה על ניצול, אפרטהייד ופער מעמדות. כמובן שכל צופה מוזמן/נת להעמיס על התצלום את כל עולם האסוציאציות שלו, זה מקובל ולגיטימי. אפילו בברצלונה. לפעמים התגובות כאן מזכירות את מבחן רורשך המכונה גם מבחן כתמי הדיו...מתבוננים בכמה כתמי דיו...ומפתחים סיפור דמיוני. ערב טוב ישראל.
Save
10/12/2008
13:52:55
[q]יוסי בר: בוקר נפלא סימה. חן חן על ההשקעה בנסיון "לא להסביר לי" אודות הצילום כשפה אמנותית. התפרצת לדלת פתוחה. גישתך גישתי. אבל... לטעמי, כפי שכתבתי, התצלום הזה חסר את "האמירה" שאני מחפש בתצלום רחוב איכותי, רגיש, לירי, אותנטי...וגם מקומפז היטב. [q]סימה קירשנר: ... הדמות עם החליפה במרכז הפריים שמייצגת יותר מכל את פער המעמדות בארצות העולם השלישי וכל כך נראית זרה ולא שייכת למקום...[/q] לא התכוונתי להתנצח עם תגובתך אבל שימי לב שמדובר בתצלום מברצלונה, ספרד, ארץ גדולה, לבנבנה ברובה, עם שפם וחליפה. בברצלונה הגבר הספרדי בחליפה הוא המקומי הטיפוסי, הרוב, ולכן האמירה שספרדי לבנבן נראה זר ולא שייך למקום...לא מעידה על התעמקות בכותרת ובמילות המפתח. הוצאת את הדברים מהקשרם. שירה, רגישות חברתית והבנה צילומית יפים ומועילים אבל מן הראוי שיהיה להם קשר למציאות המנותחת. ועדיין אני מאד מעריך את רגישותך והשקעתך בתגובות מנוסחות היטב. בוקר טוב ישראל. סליחה אמיר שפתחנו כאן פורום בחסות תצלומך.[/q] כל הידיעה האישית שלך לגבי הצילום איננה רלבנטית לתוצר הסופי, לדעתי גם למה התכוון "המשורר" לא מענין ולא משנה אם זה לא עובר בתוצר הסופי. מהרגע שהצילום הפך פומבי, הצופה מנכס את הצילום לעצמו במבט, הפרשנות שניתנת לצילום אין לה שום הקשר למה התכוונו, אלא לתוצאה הסופית איפה אמרת שכתוב היכן זה??? מה זה משנה?? מה שנראה בתוצר הסופי, ולצופה התמים שאין לו ידיעה, מה שנקלט זה מה שיש ולא מה שאין ומה שאתה יודע על הצלם וכאן אין שום בטיח שזה צולם באירופה לכן התכוונתי שצריך להכיר את השפה הדימויית, אי אפשר להלביש יותר ממה שיש ומה שיש סצינת רחוב שנראה די עלוב כשמספר עוברים ושבים הינם בני הגזע השחור ורק אדם אחד לבן במרכז אחד מתכופף השאר עוברים ושבים הרקע נראה דל להחריד כמו פחון או משהו לא משנה, מה שמשודר בצילום היא עליבות לא משהו מפואר חוסר קשר בין העוברים, הלבוש הפשטני של הכהים לעומת החליפה של הבהיר, אינך יכול להתוכח עם עולם האסוציאציות שזה יוצר אצלי, אין צורך לתקוף את הרגישות שלי, אני יכולה להתרשם רק ממה שיש ושלום על ישראל.
Save
10/12/2008
13:52:55
[q]יוסי בר: בוקר נפלא סימה. חן חן על ההשקעה בנסיון "לא להסביר לי" אודות הצילום כשפה אמנותית. התפרצת לדלת פתוחה. גישתך גישתי. אבל... לטעמי, כפי שכתבתי, התצלום הזה חסר את "האמירה" שאני מחפש בתצלום רחוב איכותי, רגיש, לירי, אותנטי...וגם מקומפז היטב. [q]סימה קירשנר: ... הדמות עם החליפה במרכז הפריים שמייצגת יותר מכל את פער המעמדות בארצות העולם השלישי וכל כך נראית זרה ולא שייכת למקום...[/q] לא התכוונתי להתנצח עם תגובתך אבל שימי לב שמדובר בתצלום מברצלונה, ספרד, ארץ גדולה, לבנבנה ברובה, עם שפם וחליפה. בברצלונה הגבר הספרדי בחליפה הוא המקומי הטיפוסי, הרוב, ולכן האמירה שספרדי לבנבן נראה זר ולא שייך למקום...לא מעידה על התעמקות בכותרת ובמילות המפתח. הוצאת את הדברים מהקשרם. שירה, רגישות חברתית והבנה צילומית יפים ומועילים אבל מן הראוי שיהיה להם קשר למציאות המנותחת. ועדיין אני מאד מעריך את רגישותך והשקעתך בתגובות מנוסחות היטב. בוקר טוב ישראל. סליחה אמיר שפתחנו כאן פורום בחסות תצלומך.[/q] כל הידיעה האישית שלך לגבי הצילום איננה רלבנטית לתוצר הסופי, לדעתי גם למה התכוון "המשורר" לא מענין ולא משנה אם זה לא עובר בתוצר הסופי. מהרגע שהצילום הפך פומבי, הצופה מנכס את הצילום לעצמו במבט, הפרשנות שניתנת לצילום אין לה שום הקשר למה התכוונו, אלא לתוצאה הסופית איפה אמרת שכתוב היכן זה??? מה זה משנה?? מה שנראה בתוצר הסופי, ולצופה התמים שאין לו ידיעה, מה שנקלט זה מה שיש ולא מה שאין ומה שאתה יודע על הצלם וכאן אין שום בטיח שזה צולם באירופה לכן התכוונתי שצריך להכיר את השפה הדימויית, אי אפשר להלביש יותר ממה שיש ומה שיש סצינת רחוב שנראה די עלוב כשמספר עוברים ושבים הינם בני הגזע השחור ורק אדם אחד לבן במרכז אחד מתכופף השאר עוברים ושבים הרקע נראה דל להחריד כמו פחון או משהו לא משנה, מה שמשודר בצילום היא עליבות לא משהו מפואר חוסר קשר בין העוברים, הלבוש הפשטני של הכהים לעומת החליפה של הבהיר, אינך יכול להתוכח עם עולם האסוציאציות שזה יוצר אצלי, אין צורך לתקוף את הרגישות שלי, אני יכולה להתרשם רק ממה שיש ושלום על ישראל.
Save
10/12/2008
10:07:54
בוקר נפלא סימה. חן חן על ההשקעה בנסיון "לא להסביר לי" אודות הצילום כשפה אמנותית. התפרצת לדלת פתוחה. גישתך גישתי. אבל... לטעמי, כפי שכתבתי, התצלום הזה חסר את "האמירה" שאני מחפש בתצלום רחוב איכותי, רגיש, לירי, אותנטי...וגם מקומפז היטב. [q]סימה קירשנר: ... הדמות עם החליפה במרכז הפריים שמייצגת יותר מכל את פער המעמדות בארצות העולם השלישי וכל כך נראית זרה ולא שייכת למקום...[/q] לא התכוונתי להתנצח עם תגובתך אבל שימי לב שמדובר בתצלום מברצלונה, ספרד, ארץ גדולה, לבנבנה ברובה, עם שפם וחליפה. בברצלונה הגבר הספרדי בחליפה הוא המקומי הטיפוסי, הרוב, ולכן האמירה שספרדי לבנבן נראה זר ולא שייך למקום...לא מעידה על התעמקות בכותרת ובמילות המפתח. הוצאת את הדברים מהקשרם. שירה, רגישות חברתית והבנה צילומית יפים ומועילים אבל מן הראוי שיהיה להם קשר למציאות המנותחת. ועדיין אני מאד מעריך את רגישותך והשקעתך בתגובות מנוסחות היטב. בוקר טוב ישראל. סליחה אמיר שפתחנו כאן פורום בחסות תצלומך.
Save
10/12/2008
10:07:54
בוקר נפלא סימה. חן חן על ההשקעה בנסיון "לא להסביר לי" אודות הצילום כשפה אמנותית. התפרצת לדלת פתוחה. גישתך גישתי. אבל... לטעמי, כפי שכתבתי, התצלום הזה חסר את "האמירה" שאני מחפש בתצלום רחוב איכותי, רגיש, לירי, אותנטי...וגם מקומפז היטב. [q]סימה קירשנר: ... הדמות עם החליפה במרכז הפריים שמייצגת יותר מכל את פער המעמדות בארצות העולם השלישי וכל כך נראית זרה ולא שייכת למקום...[/q] לא התכוונתי להתנצח עם תגובתך אבל שימי לב שמדובר בתצלום מברצלונה, ספרד, ארץ גדולה, לבנבנה ברובה, עם שפם וחליפה. בברצלונה הגבר הספרדי בחליפה הוא המקומי הטיפוסי, הרוב, ולכן האמירה שספרדי לבנבן נראה זר ולא שייך למקום...לא מעידה על התעמקות בכותרת ובמילות המפתח. הוצאת את הדברים מהקשרם. שירה, רגישות חברתית והבנה צילומית יפים ומועילים אבל מן הראוי שיהיה להם קשר למציאות המנותחת. ועדיין אני מאד מעריך את רגישותך והשקעתך בתגובות מנוסחות היטב. בוקר טוב ישראל. סליחה אמיר שפתחנו כאן פורום בחסות תצלומך.
Save
10/12/2008
06:04:19
[q]יוסי בר: אמיר, במלוא הכנות ואל תיעלב, תצלום שיגרתי למדי. אפשר לעמוד ברחוב בברצלונה ולצלם אינסוף תצלומים של אנשים הולכים ברחוב. האם תפסת רגע או סיטואציה מעניינים במיוחד? למרות השירה לפני, אני לא מוצא כאן את הניצוץ והייחוד.[/q] בוקר טוב יוסי, אינני יודעת למה אתה מצלם או מה רמת הידע שלך מהחינה אמנותית בשפה הצילומית, מכיון שלא אתן לך הרצאה באמנות ובמקום הצילום בלה בלה בהל אבל יש דבר יסודי אחד, הצילום ניתן להתיחס אליו כשפה להבעה כמו מכחול או עיפרון תוך הבנה שזה כלי ושהשפה שלו היא דימויית כן אתה יכוללהתיחס לדימויים בהם אתה מתעניין אתה יכול רק להתייחס לאסתטיקה בלבד ולהלל ולשבח את הנוף וברואיו בעצירת נשימה שתלחץ לך לפעמים על שק הדמעות התפעמות וואווית אבל מצד שני, בדבר קטן ומינורי ורגיש אתה יכול להביע עמדה על הסביבה על העולם על כל מה שעולה ברוחך , בצורה שתענין את הצופה יותר העיבודי פוטושופ אוקוס פוקוסים יפים תלוי מה אתה מחפש ומה אתה רוצה עם המצלמה ואיפה הגבול של התודעה שלך למה אתה עושה לא כל מה שוואוו נ ה ד ר ולא כל מה שקטן רגיש ויומיומי לא מרגש לא יודעת מה מידת הרגישות שלך למה שקורה מסביב ולמה אתה מכוון אבל עבורי כשאני מתבוננת בצילום זה אני לא עוצרת ברמה הראשונית טכנית חד לא חד יצא לא יצא יפה ווואוו אם יש אמירה מעבר לזה בצורה שמענינת אותי אני מנסה להבית תודעתית למה עיני עצרה וכשאדם מתבונן במשהו אי אפשא להמנע לבחון דברים, כל אחד מהנסיון הרגשי חויתי והידע הטמון בו. אם אתה מודע לקיום עולם שלישי וקולוניליזם צילום אחד של נסיון להידמות של אדם מקומי שווה כאלף מילים עבורי' מה עוד שמדובר באדם חיור פנים בלשון המעטה באמצע עולם שלישי... מקווה שהצלחתי להבהיר את ה"שירה" שלי יום מקסים לך ולכולם
Save
10/12/2008
06:04:19
[q]יוסי בר: אמיר, במלוא הכנות ואל תיעלב, תצלום שיגרתי למדי. אפשר לעמוד ברחוב בברצלונה ולצלם אינסוף תצלומים של אנשים הולכים ברחוב. האם תפסת רגע או סיטואציה מעניינים במיוחד? למרות השירה לפני, אני לא מוצא כאן את הניצוץ והייחוד.[/q] בוקר טוב יוסי, אינני יודעת למה אתה מצלם או מה רמת הידע שלך מהחינה אמנותית בשפה הצילומית, מכיון שלא אתן לך הרצאה באמנות ובמקום הצילום בלה בלה בהל אבל יש דבר יסודי אחד, הצילום ניתן להתיחס אליו כשפה להבעה כמו מכחול או עיפרון תוך הבנה שזה כלי ושהשפה שלו היא דימויית כן אתה יכוללהתיחס לדימויים בהם אתה מתעניין אתה יכול רק להתייחס לאסתטיקה בלבד ולהלל ולשבח את הנוף וברואיו בעצירת נשימה שתלחץ לך לפעמים על שק הדמעות התפעמות וואווית אבל מצד שני, בדבר קטן ומינורי ורגיש אתה יכול להביע עמדה על הסביבה על העולם על כל מה שעולה ברוחך , בצורה שתענין את הצופה יותר העיבודי פוטושופ אוקוס פוקוסים יפים תלוי מה אתה מחפש ומה אתה רוצה עם המצלמה ואיפה הגבול של התודעה שלך למה אתה עושה לא כל מה שוואוו נ ה ד ר ולא כל מה שקטן רגיש ויומיומי לא מרגש לא יודעת מה מידת הרגישות שלך למה שקורה מסביב ולמה אתה מכוון אבל עבורי כשאני מתבוננת בצילום זה אני לא עוצרת ברמה הראשונית טכנית חד לא חד יצא לא יצא יפה ווואוו אם יש אמירה מעבר לזה בצורה שמענינת אותי אני מנסה להבית תודעתית למה עיני עצרה וכשאדם מתבונן במשהו אי אפשא להמנע לבחון דברים, כל אחד מהנסיון הרגשי חויתי והידע הטמון בו. אם אתה מודע לקיום עולם שלישי וקולוניליזם צילום אחד של נסיון להידמות של אדם מקומי שווה כאלף מילים עבורי' מה עוד שמדובר באדם חיור פנים בלשון המעטה באמצע עולם שלישי... מקווה שהצלחתי להבהיר את ה"שירה" שלי יום מקסים לך ולכולם
Save
09/12/2008
21:50:48
אמיר, במלוא הכנות ואל תיעלב, תצלום שיגרתי למדי. אפשר לעמוד ברחוב בברצלונה ולצלם אינסוף תצלומים של אנשים הולכים ברחוב. האם תפסת רגע או סיטואציה מעניינים במיוחד? למרות השירה לפני, אני לא מוצא כאן את הניצוץ והייחוד.
Save
09/12/2008
21:50:48
אמיר, במלוא הכנות ואל תיעלב, תצלום שיגרתי למדי. אפשר לעמוד ברחוב בברצלונה ולצלם אינסוף תצלומים של אנשים הולכים ברחוב. האם תפסת רגע או סיטואציה מעניינים במיוחד? למרות השירה לפני, אני לא מוצא כאן את הניצוץ והייחוד.
Save
Show more comments
Visitors (875)