השתקפות בכרך הסואן

Translate
22
Photo information
Comments 20
Views 857
Uploaded on
2008-12-04 00:15:53
Category Architecture
Description
Photo Location
No information.
EXIF
1/1600
f/4.5
400
70/1
Camera
Canon EOS 400D
Canon EOS 400D
Lens
Sigma 17-70mm F/2.8-4.5 Macro DC
Sigma 17-70mm F/2.8-4.5 Macro DC
Comments (20)
13/12/2008
07:58:55
[q]ברוך "הנגבי": אודה על האמת,היתה לי תחושה חזקה שתגובה מעין זו, בוא תבוא.איזה כיף שיש אדם כמוך באתר. אני שמח שנפל בחלקי הכבוד לזכות לקבל ממך התייחסות כה רצינית ומחכימה;תמהני,האם אני שווה את זה... :?: :!: שבת שלום.[/q] אין דבר כזה לא שווה את זה, לכל אדם זכות לעסוק בצילום ואמנות, זה כלי ביטוי, מה שאני למדתי מהחיים שלי, שאין מקריות בנושאים שמושכים אותך לעסוק בהם, ואם תהיה מודע זה יכול להיות גם תהליך תראפויטי, יש לימודי אמנות לצורך זה ריפוי על ידי אמנות צריך רק להתבונן ולאבחן מה מושך אותך לצלם,אם זה מגיע מבפנים, ולא דבר של אופנה חולפת ואין דבר כזה שאדם ורצונותיו ותחושותיו וכל החבוי בו "לא ראוי" צריך רק להיות מודעים לתהליך
Save
13/12/2008
07:58:55
[q]ברוך "הנגבי": אודה על האמת,היתה לי תחושה חזקה שתגובה מעין זו, בוא תבוא.איזה כיף שיש אדם כמוך באתר. אני שמח שנפל בחלקי הכבוד לזכות לקבל ממך התייחסות כה רצינית ומחכימה;תמהני,האם אני שווה את זה... :?: :!: שבת שלום.[/q] אין דבר כזה לא שווה את זה, לכל אדם זכות לעסוק בצילום ואמנות, זה כלי ביטוי, מה שאני למדתי מהחיים שלי, שאין מקריות בנושאים שמושכים אותך לעסוק בהם, ואם תהיה מודע זה יכול להיות גם תהליך תראפויטי, יש לימודי אמנות לצורך זה ריפוי על ידי אמנות צריך רק להתבונן ולאבחן מה מושך אותך לצלם,אם זה מגיע מבפנים, ולא דבר של אופנה חולפת ואין דבר כזה שאדם ורצונותיו ותחושותיו וכל החבוי בו "לא ראוי" צריך רק להיות מודעים לתהליך
Save
13/12/2008
06:36:33
אודה על האמת,היתה לי תחושה חזקה שתגובה מעין זו, בוא תבוא.איזה כיף שיש אדם כמוך באתר. אני שמח שנפל בחלקי הכבוד לזכות לקבל ממך התייחסות כה רצינית ומחכימה;תמהני,האם אני שווה את זה... :?: :!: שבת שלום.
Save
13/12/2008
06:36:33
אודה על האמת,היתה לי תחושה חזקה שתגובה מעין זו, בוא תבוא.איזה כיף שיש אדם כמוך באתר. אני שמח שנפל בחלקי הכבוד לזכות לקבל ממך התייחסות כה רצינית ומחכימה;תמהני,האם אני שווה את זה... :?: :!: שבת שלום.
Save
13/12/2008
05:47:22
נכון שיש הרבה אנשים שמצלמים אינטואיטיבית , אבל צריך להיות מודעים לכמה דברים, צילום זו שפה בדיוק כמו כתיבה במילים וחיבור מוזיקה בתווי מוזיקה, רק כלי ביטוי השפה היא דימויית ויזואלית לחלוטין, ברגע שצלם סיים לצלם, ןלא משנה מה חשב, ברגע שהוא מציג את הצילום, הוא מקבל חיים עצמאיים משל עצמו , ומדבר בשפתו הדימויית. אני לא ממציאה את מה שאני רואה, הכל יש בתוך והצילום מכיל אותו, שנים שללימודי אמנות ושמיעת ביקורת עבודות של מיטב האמנים והמורים מתחומי האמנות, הצילום והפילוסופיה של האסתטיקה- גורמת לאדם גם הבור והתם ביותר מבחינת הבנה באמנות , לרכישת המיומנות הזו [וזו אכן מיומנות נרכשת כמו כל דבר אחר] להתבוננות וניתוח עבודות, בו בעת החיבור עם עולם הדימויים הפרטי וההיסטורי של כל אדם והרגישות האישית, מאבחנת אותו משאר הצופים, בעולם האסוציאטיבית שהוא מביא לניתוח הצילום. וזה מה שיפה באמנות, כל אחד רואה אחרת, אבל יש כמה דברים שהם מוחלטים, וכשמנתחים עבודה "פתאום" מבחינים בדברים.
Save
13/12/2008
05:47:22
נכון שיש הרבה אנשים שמצלמים אינטואיטיבית , אבל צריך להיות מודעים לכמה דברים, צילום זו שפה בדיוק כמו כתיבה במילים וחיבור מוזיקה בתווי מוזיקה, רק כלי ביטוי השפה היא דימויית ויזואלית לחלוטין, ברגע שצלם סיים לצלם, ןלא משנה מה חשב, ברגע שהוא מציג את הצילום, הוא מקבל חיים עצמאיים משל עצמו , ומדבר בשפתו הדימויית. אני לא ממציאה את מה שאני רואה, הכל יש בתוך והצילום מכיל אותו, שנים שללימודי אמנות ושמיעת ביקורת עבודות של מיטב האמנים והמורים מתחומי האמנות, הצילום והפילוסופיה של האסתטיקה- גורמת לאדם גם הבור והתם ביותר מבחינת הבנה באמנות , לרכישת המיומנות הזו [וזו אכן מיומנות נרכשת כמו כל דבר אחר] להתבוננות וניתוח עבודות, בו בעת החיבור עם עולם הדימויים הפרטי וההיסטורי של כל אדם והרגישות האישית, מאבחנת אותו משאר הצופים, בעולם האסוציאטיבית שהוא מביא לניתוח הצילום. וזה מה שיפה באמנות, כל אחד רואה אחרת, אבל יש כמה דברים שהם מוחלטים, וכשמנתחים עבודה "פתאום" מבחינים בדברים.
Save
12/12/2008
21:58:12
וואו!איזה ניתוח עמוק ומלומד. לא תיארתי לי שיש כ"כ הרבה בצילום. תודה,סימה.
Save
12/12/2008
21:58:12
וואו!איזה ניתוח עמוק ומלומד. לא תיארתי לי שיש כ"כ הרבה בצילום. תודה,סימה.
Save
12/12/2008
21:49:35
החלק הצורני עובר ומשחק חזק מאוד בפריים, כשכל חלק נופל למקום הנכון שלו כמו לגו ענק לילדים מבוגרים. נקודת הצבע האדומה של המחסום בקדמת הפריים מקפיציה ויזואלית את כל הצבעוניות המונוכרומטית מעט. חלוקת הפריים הקוים אופקיים ואנכיים שיוצרות ההשתקפויות או המבנים והקוביות מעבירות בצורה מאוד מוחשית את קצביות העיר התזזיתיות של כרך גדול שחוברים בו הישן והחדש המבנה שעשוי מזכוכית מייצג כאן עין ענקית [האח הגדול...]של הכרך שמשקפת את נפש העיר כמו עין האדם שמשקפת את פנימיותו ומזמינה את המתבונן להסחף פנימה לתוך כל הבלאגן העירוני ובו בעת משמשת כמחסום כחומה לעין מזמינה פנימה להתבונן ועוצרת את המבט על ההתחלת הפריים צילום מעולה שהינו בעצם שטוח אבל משקף את העומק והרבגוניות של העיר ככל שמעמיקים במבט נסחפים לגלות פרטים נוספים ועדיין נשארים מחוץ לפריים כי הוא מזמין ועוצר בו בעת מעניין מאוד
Save
12/12/2008
21:49:35
החלק הצורני עובר ומשחק חזק מאוד בפריים, כשכל חלק נופל למקום הנכון שלו כמו לגו ענק לילדים מבוגרים. נקודת הצבע האדומה של המחסום בקדמת הפריים מקפיציה ויזואלית את כל הצבעוניות המונוכרומטית מעט. חלוקת הפריים הקוים אופקיים ואנכיים שיוצרות ההשתקפויות או המבנים והקוביות מעבירות בצורה מאוד מוחשית את קצביות העיר התזזיתיות של כרך גדול שחוברים בו הישן והחדש המבנה שעשוי מזכוכית מייצג כאן עין ענקית [האח הגדול...]של הכרך שמשקפת את נפש העיר כמו עין האדם שמשקפת את פנימיותו ומזמינה את המתבונן להסחף פנימה לתוך כל הבלאגן העירוני ובו בעת משמשת כמחסום כחומה לעין מזמינה פנימה להתבונן ועוצרת את המבט על ההתחלת הפריים צילום מעולה שהינו בעצם שטוח אבל משקף את העומק והרבגוניות של העיר ככל שמעמיקים במבט נסחפים לגלות פרטים נוספים ועדיין נשארים מחוץ לפריים כי הוא מזמין ועוצר בו בעת מעניין מאוד
Save
05/12/2008
19:05:54
ההצעה של רוני נראית מעניינת. לגבי המצלמה,זו דווקא הראשונה. יש לי כבר אחרת,שעדיין לא כ"כ התרגלתי אליה-20d [q]sorin. תתחדש על המצלמה !!! הקרופ של רוני מוסיף.[/q]
Save
05/12/2008
19:05:54
ההצעה של רוני נראית מעניינת. לגבי המצלמה,זו דווקא הראשונה. יש לי כבר אחרת,שעדיין לא כ"כ התרגלתי אליה-20d [q]sorin. תתחדש על המצלמה !!! הקרופ של רוני מוסיף.[/q]
Save
Show more comments
Visitors (857)