ילדי פושקר

Translate
108
Description
Photo information
Comments 32
Views 843
Uploaded on
2008-11-22 12:41:38
No information.
EXIF
1/50
f/4.0
50
17/1
Lens
Canon EF 17-40mm f/4L USM
Canon EF 17-40mm f/4L USM
2008-11-23 04:36:05
צילום יפהפה ודיון מרתק. נראה לי כי באומנות יש רק חוק אחד וזה: חוקים קיימים על מנת לחקור אותם ולשבור אותם. שלומי סדרת צילומים מרתקת ביותר.
0
Translate
Reply
Save
2008-11-23 04:36:05
צילום יפהפה ודיון מרתק. נראה לי כי באומנות יש רק חוק אחד וזה: חוקים קיימים על מנת לחקור אותם ולשבור אותם. שלומי סדרת צילומים מרתקת ביותר.
0
Translate
Reply
Save
2008-11-22 23:05:54
מרתק מיכל...עושה חשק ללמוד אומנות תודה
0
Translate
Reply
Save
2008-11-22 23:05:54
מרתק מיכל...עושה חשק ללמוד אומנות תודה
0
Translate
Reply
Save
2008-11-22 23:03:20
מחייכת לשאלתך, שלומי. אתה לא רוצה עכשיו הרצאה בתולדות האמנות על סגנון הציור המיוחד של קראוואג'ו....(אגב, שבר כמעט את כל כללי הציור בזמנו.... סגנונו שימש השראה לציירים בני תקופתו ואלה שאחריו... לו היה חבר בפוטולייט - בטח היו קוטלים אותו מזמן.... ;)) ולשאלתך - החיתוך ההדוק וחוסר המרחב - מכניס את הצופה לתוך הסיטואציה הדרמתית בה ישו מגלה לשני תלמידיו שהוא חי.... זו אקצרה מיוחדת במינה של ידיו של הימני.... גם המרפק של השמאלי - חתוך...כי דחף את הכסא אחורה מרוב התרגשות.... "קלוז-אפ" ממקד את המבט בהתרחשות... רק בעל הפונדק עומד סטטי, ללא התרגשות, כי לא מבין מה מתרחש מול עיניו... ומוסיף את המתח לרגע. ("הארוחה באמאוס", מ- 1600-1601)...
0
Translate
Reply
Save
2008-11-22 23:03:20
מחייכת לשאלתך, שלומי. אתה לא רוצה עכשיו הרצאה בתולדות האמנות על סגנון הציור המיוחד של קראוואג'ו....(אגב, שבר כמעט את כל כללי הציור בזמנו.... סגנונו שימש השראה לציירים בני תקופתו ואלה שאחריו... לו היה חבר בפוטולייט - בטח היו קוטלים אותו מזמן.... ;)) ולשאלתך - החיתוך ההדוק וחוסר המרחב - מכניס את הצופה לתוך הסיטואציה הדרמתית בה ישו מגלה לשני תלמידיו שהוא חי.... זו אקצרה מיוחדת במינה של ידיו של הימני.... גם המרפק של השמאלי - חתוך...כי דחף את הכסא אחורה מרוב התרגשות.... "קלוז-אפ" ממקד את המבט בהתרחשות... רק בעל הפונדק עומד סטטי, ללא התרגשות, כי לא מבין מה מתרחש מול עיניו... ומוסיף את המתח לרגע. ("הארוחה באמאוס", מ- 1600-1601)...
0
Translate
Reply
Save
2008-11-22 22:39:46
תודהר בה לכולכם ותודה לך מיכל גם על הלינק לצילום...בציור כמו בצילום אני רואה אדם שמודע למה שקורה אך לא מעורב...ציור יפיפה מעניין למה הצייר בחר כך לא לתת ספייס לאצבעות של הימיני...נדרש לא?
0
Translate
Reply
Save
2008-11-22 22:39:46
תודהר בה לכולכם ותודה לך מיכל גם על הלינק לצילום...בציור כמו בצילום אני רואה אדם שמודע למה שקורה אך לא מעורב...ציור יפיפה מעניין למה הצייר בחר כך לא לתת ספייס לאצבעות של הימיני...נדרש לא?
0
Translate
Reply
Save
2008-11-22 22:09:54
סדרה מצוינת של הודו מבעד לעיניך, שלומי. כל כך הרבה יש בתמונה הזו. המבטים, כפות הידיים, האחיזה בתינוק.. כל השלושה רוצים להיות מונצחים בצילום שלך. אהבתי גם את הדמות הנשית, הכאילו לא שייכת לסיטואציה, לא בצבעוניותה ולא בכיוון המבט. בעיני היא מוסיפה מתח לרגע הזה, דווקא בגלל שאינה ערה למתרחש "מתחת לאפה". מזכירה לי ציורים של צייר הבארוק האיטלקי , קראוואג'ו, ( CARAVAGGIO) שהוסיף, למשל,בסצינה דתית דרמתית דמות של משרת, שלא מודע בכלל לדרמה המתחוללת מול עיניו וכך מעצים את הרגע ואת הדרמה..... לדוגמה - בעל הפונדק בתמונה הזו .. upload.wikimedia.org כך אני מרגישה ביחס לגברת עם הצעיף האדום, לא הייתי מוותרת עליה.
0
Translate
Reply
Save
2008-11-22 22:09:54
סדרה מצוינת של הודו מבעד לעיניך, שלומי. כל כך הרבה יש בתמונה הזו. המבטים, כפות הידיים, האחיזה בתינוק.. כל השלושה רוצים להיות מונצחים בצילום שלך. אהבתי גם את הדמות הנשית, הכאילו לא שייכת לסיטואציה, לא בצבעוניותה ולא בכיוון המבט. בעיני היא מוסיפה מתח לרגע הזה, דווקא בגלל שאינה ערה למתרחש "מתחת לאפה". מזכירה לי ציורים של צייר הבארוק האיטלקי , קראוואג'ו, ( CARAVAGGIO) שהוסיף, למשל,בסצינה דתית דרמתית דמות של משרת, שלא מודע בכלל לדרמה המתחוללת מול עיניו וכך מעצים את הרגע ואת הדרמה..... לדוגמה - בעל הפונדק בתמונה הזו .. upload.wikimedia.org כך אני מרגישה ביחס לגברת עם הצעיף האדום, לא הייתי מוותרת עליה.
0
Translate
Reply
Save
2008-11-22 21:15:16
פשוט מהמם! אהבתי את הסידרה!
0
Translate
Reply
Save
2008-11-22 21:15:16
פשוט מהמם! אהבתי את הסידרה!
0
Translate
Reply
Save
Show more comments
Visitors (843)