תמונה ללא כותרת

Translate
86
Description
Photo information
Comments 22
Views 968
Uploaded on
2008-11-14 11:30:48
Category Portrait
No information.
EXIF
1/20
f/6.3
1000
50/1
Lens
Canon EF 50mm F/1.4 USM
Canon EF 50mm F/1.4 USM
2008-11-15 14:56:23
הפורטרט הזה מרתק 8 |ויקטור קינה| : לדעתי בדמות המרכזית עוצמתת כל כך שאל שמים לב לקברה או ריחוק של הדמות הנוספת
0
Translate
Reply
Save
2008-11-15 14:56:23
הפורטרט הזה מרתק 8 |ויקטור קינה| : לדעתי בדמות המרכזית עוצמתת כל כך שאל שמים לב לקברה או ריחוק של הדמות הנוספת
0
Translate
Reply
Save
2008-11-14 23:45:15
וואו.. כה התחברתי.. המרכוז הזה, כל כך חזק.. באמת, בניית פריים משובחת.. כל כך מדגיש את המבט שלה, ונותן להכנס אל המחשבות שלה דרך העיניים... הדבר היחיד שהפריע לי, והוא לא באשמתך, זה ההילה סביב ההיא שלא בפוקוס.. קצת לא מתאים לי, אבל ממש לא נורא, כי לא הסתכלתי יותר מדי הצידה, לא מצליח להתנתק מהפנים של הילדה.. אז הצלחת.. :P
0
Translate
Reply
Save
2008-11-14 23:45:15
וואו.. כה התחברתי.. המרכוז הזה, כל כך חזק.. באמת, בניית פריים משובחת.. כל כך מדגיש את המבט שלה, ונותן להכנס אל המחשבות שלה דרך העיניים... הדבר היחיד שהפריע לי, והוא לא באשמתך, זה ההילה סביב ההיא שלא בפוקוס.. קצת לא מתאים לי, אבל ממש לא נורא, כי לא הסתכלתי יותר מדי הצידה, לא מצליח להתנתק מהפנים של הילדה.. אז הצלחת.. :P
0
Translate
Reply
Save
2008-11-14 23:18:07
[q]ויקטור קינה: שלומי, לטעמי קומפוזיציה מפוספסת. חבל, זוית שלך מעט יותר שמאלה הייתה יוצרת הפרדה טובה יותר בין הדמות לדמות ברקע והפריים היה בנוי הרבה יותר טוב והסיפור היה ניבנה יותר טוב. חבל. גם הש"ל, לא יודע אם הוא מתבקש כאן.[/q] גם אני חושב שהפרדה גדולה יותר בין שתי הדמויות היה משדרג את התמונה, למשל טישטוש גדול יותר של האשה שברקע.
0
Translate
Reply
Save
2008-11-14 23:18:07
[q]ויקטור קינה: שלומי, לטעמי קומפוזיציה מפוספסת. חבל, זוית שלך מעט יותר שמאלה הייתה יוצרת הפרדה טובה יותר בין הדמות לדמות ברקע והפריים היה בנוי הרבה יותר טוב והסיפור היה ניבנה יותר טוב. חבל. גם הש"ל, לא יודע אם הוא מתבקש כאן.[/q] גם אני חושב שהפרדה גדולה יותר בין שתי הדמויות היה משדרג את התמונה, למשל טישטוש גדול יותר של האשה שברקע.
0
Translate
Reply
Save
2008-11-14 17:43:28
תודה רבה לכולכם האמת שכשהעלתי חשבתי אם לספר את הסיפור שמאחורי העיניים המזוגגות ..אבל החלטתי לתת לדימיון שלכם יותר חופש... ויקטור: תודה .. גם אצלי הקומפוזיציה הזאת לא עברה בקלות..ההצעה שלך נשמעת טוב גם כאן וגם בצילום של המוסלמית... מצד שני בחרתי בה מיתוך סדרה אולי גם בגלל שהעין ככה ממורכזת בפריים
0
Translate
Reply
Save
2008-11-14 17:43:28
תודה רבה לכולכם האמת שכשהעלתי חשבתי אם לספר את הסיפור שמאחורי העיניים המזוגגות ..אבל החלטתי לתת לדימיון שלכם יותר חופש... ויקטור: תודה .. גם אצלי הקומפוזיציה הזאת לא עברה בקלות..ההצעה שלך נשמעת טוב גם כאן וגם בצילום של המוסלמית... מצד שני בחרתי בה מיתוך סדרה אולי גם בגלל שהעין ככה ממורכזת בפריים
0
Translate
Reply
Save
2008-11-14 17:42:49
תפיסת מבע פנים מהפנט. תום, עצבות, ציפיה למשהו - כל כך צעירה ועם זאת כל כך בוגרת. גם הזווית בה הראש מופנה משדרת את אותה הציפיה למשהו, או אולי איזו כניעה. תגיד, לכל ההודים יש כאלה עיניים מדהימות? נראה שבכל הדמויות שלך העיניים הן האיבר שתופס את הצחפה ומהפנט אותו. ממש לצלול לתוך העיניים הללו. לגבי הדמות מאחור - עדיין לא החלטתי אם היא תורמת או לא.
0
Translate
Reply
Save
2008-11-14 17:42:49
תפיסת מבע פנים מהפנט. תום, עצבות, ציפיה למשהו - כל כך צעירה ועם זאת כל כך בוגרת. גם הזווית בה הראש מופנה משדרת את אותה הציפיה למשהו, או אולי איזו כניעה. תגיד, לכל ההודים יש כאלה עיניים מדהימות? נראה שבכל הדמויות שלך העיניים הן האיבר שתופס את הצחפה ומהפנט אותו. ממש לצלול לתוך העיניים הללו. לגבי הדמות מאחור - עדיין לא החלטתי אם היא תורמת או לא.
0
Translate
Reply
Save
2008-11-14 17:20:44
אהבתי.תפיסה מעולה.מבט חזקה.
0
Translate
Reply
Save
2008-11-14 17:20:44
אהבתי.תפיסה מעולה.מבט חזקה.
0
Translate
Reply
Save
Show more comments
Visitors (968)