70
Description
Photo information
Comments 26
Views 1437
Uploaded on
2008-07-01 23:09:34
Category Landscapes
No information.
EXIF
1/100
f8.0
100
16mm
Camera
Canon EOS 5D
Canon EOS 5D
Lens
Canon EF 16-35mm F/2.8L USM
Canon EF 16-35mm F/2.8L USM
2008-07-26 10:13:35
תודה למגיבים. [q]יגאל גיאת: במבט הראשוני, הייתי בטוח שהשתמשת בטכניקת HDR כדי להגיע לטווח דינמי כזה מעולה, עם פרטים קדמיים ואחוריים ברורים כל-כך. [/q] יגאל, אינני משתמש בטכניקת HDR. התוצאות נראות בעיני לא טבעיות, בד"כ (בהתבונני בעבודות של אחרים). המפתח לקבלת תחום דינאמי מירבי הוא קודם כל חשיפה נכונה וניצול מירבי של הטווח הדינאמי של המצלמה. הטכניקה היחידה שאני משתמש ע"מ "להרוויח" אולי מעט בתחום הדינאמי (אני מעריך שזה אולי לכל היותר חצי-סטופ, אבל זה לא מדעי) היא באמצעות שינויי קונטרסט קלים, באמצעות בקרת הקונטרסט, או, בשליטה סלקטיבית יותר באמצעות בקרת ה- Curves, למשל במקרה זה, ע"י בחירת החלק הכהה של העננים ומשיכה קלה של העקומה למטה ובחירה של החלק הבהיר של העננים ומשיכה קלילה מעלה (וכאמור, בצורה מאד מאד עדינה, שאינה משנה בצורה מהותית את אשר ראיתי או את האוירה הכללית).
0
Translate
Reply
Save
2008-07-26 10:13:35
תודה למגיבים. [q]יגאל גיאת: במבט הראשוני, הייתי בטוח שהשתמשת בטכניקת HDR כדי להגיע לטווח דינמי כזה מעולה, עם פרטים קדמיים ואחוריים ברורים כל-כך. [/q] יגאל, אינני משתמש בטכניקת HDR. התוצאות נראות בעיני לא טבעיות, בד"כ (בהתבונני בעבודות של אחרים). המפתח לקבלת תחום דינאמי מירבי הוא קודם כל חשיפה נכונה וניצול מירבי של הטווח הדינאמי של המצלמה. הטכניקה היחידה שאני משתמש ע"מ "להרוויח" אולי מעט בתחום הדינאמי (אני מעריך שזה אולי לכל היותר חצי-סטופ, אבל זה לא מדעי) היא באמצעות שינויי קונטרסט קלים, באמצעות בקרת הקונטרסט, או, בשליטה סלקטיבית יותר באמצעות בקרת ה- Curves, למשל במקרה זה, ע"י בחירת החלק הכהה של העננים ומשיכה קלה של העקומה למטה ובחירה של החלק הבהיר של העננים ומשיכה קלילה מעלה (וכאמור, בצורה מאד מאד עדינה, שאינה משנה בצורה מהותית את אשר ראיתי או את האוירה הכללית).
0
Translate
Reply
Save
2008-07-16 10:41:00
חסר לי עוד אוניה או משהו בסגנון בצד ימין המקום ודרך ראייה שלך עליו מוצא חן בעיניי
0
Translate
Reply
Save
2008-07-16 10:41:00
חסר לי עוד אוניה או משהו בסגנון בצד ימין המקום ודרך ראייה שלך עליו מוצא חן בעיניי
0
Translate
Reply
Save
2008-07-13 21:57:13
תמונה מקסימה!!!
0
Translate
Reply
Save
2008-07-13 21:57:13
תמונה מקסימה!!!
0
Translate
Reply
Save
2008-07-09 15:03:22
[q]אלון שטרן: מקסים, מקרין המון שלווה[/q] אכן!
0
Translate
Reply
Save
2008-07-09 15:03:22
[q]אלון שטרן: מקסים, מקרין המון שלווה[/q] אכן!
0
Translate
Reply
Save
2008-07-08 00:50:39
תמונה מקסימה..:)
0
Translate
Reply
Save
2008-07-08 00:50:39
תמונה מקסימה..:)
0
Translate
Reply
Save
2008-07-06 12:18:55
מעבר לשלווה הרוגעת, קיימת בי כצופה תחושה ,שמשהוא כנראה קרה קודם .. הפריים ריק מאדם ,המפגש בין שני כלי השייט, הוא בדיוק באופן המותיר בצילום רווח של כמה מילימטרים ביניהם..(מהנקודה ממנה צילמת). אכן, מסוג המקומות השלווים בהם לא ידרוס טרקטור אנשים.. הגיגים. דבורי
0
Translate
Reply
Save
2008-07-06 12:18:55
מעבר לשלווה הרוגעת, קיימת בי כצופה תחושה ,שמשהוא כנראה קרה קודם .. הפריים ריק מאדם ,המפגש בין שני כלי השייט, הוא בדיוק באופן המותיר בצילום רווח של כמה מילימטרים ביניהם..(מהנקודה ממנה צילמת). אכן, מסוג המקומות השלווים בהם לא ידרוס טרקטור אנשים.. הגיגים. דבורי
0
Translate
Reply
Save
Show more comments
Visitors (1437)