*****

Translate
97
Photo information
Comments 18
Views 1908
Uploaded on
2008-06-16 19:22:00
Category Other
Description
Photo Location
No information.
EXIF
No EXIF
Comments (18)
04/07/2009
12:22:31
מעולה, מדהים, ענק - ואני יכול להמשיך עוד. אין מילים.
Save
24/06/2008
09:27:49
אתה אחד הצלמים היותר אהובים עלי באתר ואף תמונה שלך עד עכשיו (ואני עוקב) לא השאירה אותי אדיש,וגם זאת לא.מטלטל
Save
19/06/2008
23:57:36
אלי ידידי, מתנצל על התגובה המאוחרת(אילוצים). אני לא מבין למה אתה דופק את הראש בקיר או בכלל צריך "אישור" מחבריך למשהו שנגע בך באופן אישי? רגש זו תחושה כל כך אישית שמי שזה לא נגע בו בש/ל אז זה גם לא יגע בו בצבע (ולהפך). הדברים בשטח נורא פשוטים: אתה מתחיל לתעד משהו,אתה בונה אמון, יוצר קירבה, לעיתים גם ידידות עמוקה. אתה נורא מתרגש מהחוויות והמאורעות במשך הזמן. אתה נורא רוצה להעביר את הרגש הזה גם לצופים שלך. איך לעזאזאל אני עושה את זה בצורה המרגשת ביותר? אתה פשוט מאוד מביע את עצמך בשפה שאתה שולט בה הכי טוב ומה יותר טוב משפת האם? שפת האם שלי בצילום היא ש/ל. גם אם היה צלם שמצלם את אותו הנושא בסדרה מפוצצת של HDR אינפרא אדום וכו' והוא שולט בזה אני בטוח שזה היה מוצא לו לא מעט מתפעלים וגם לא מעט מזלזלים. לכן ממש לא מזיז לי מה חושבים האנשים, יותר חשוב לי מה הם מרגישים. ובאותה המידה שאיזה שתיי פלצניות מאיזה מגאזין איטלקי לעינייני תרבות ואומנות הכניסו אותי לרשימה של המאסטרים בש/ל לא מזיז לי, אבל המשפט הקצר שמתחת לתמונות שאומר : "מחזיר את הרגש שלעיתים קרובות אנו מאבדים" עשה לי הרבה יותר מזה. www.affinities.net=2055 מעריך את השיתוף והכנות שלך, תודה רבה. פליקס.
Save
18/06/2008
09:43:16
את זאת אהבתי ביותר מכל הסידרה . את הסיבות לא צריך להסביר עשו זאת טוב ממני .
Save
17/06/2008
08:57:19
פריים אחד עם אינסוף פרשניות זה פריים מנצח ...וזה אכן כזה.
Save
17/06/2008
00:48:03
. הקלדתי נקודה בכדי להקל עלי לעקוב אחרי השיחה המעניינת :) (תמונה טובה פליקס, כמו כל התמונות שלך)
Save
17/06/2008
00:30:22
תודה על תשובתך המפורטת. ועכשיו ארחיב יותר מדוע בכלל שאלתי. יצא לי לחשוב לא מעט על כמה מתמונותיך שבהחלט נגעו בי באופן אישי. והתחבטתי מדוע בכלל צצה ועלתה השאלה הזו במוחי. הריי יש את הצלם ( אתה ) ויש את ההחלטה שלך כצלם כיצד לצלם, ואו להציג את עבודותיך. ( אני מדבר אך ורק על העבודות הנוגעות בחסרי הבית,או במוכי הגורל אותם ואת מקומות מחייתם אתה מתעד ) אז מה אכפת לי לכאורה כיצד הן מוצגות? ניסיתי לשאול את עצמי מה מפריע לי, אם בכלל בצורת הצגתן כפי שבחרת ( ש/ל, וגרעיניות ) הראתי גם חלק מעבודותיך לעמיתים שלי שאינם צלמים, ושאלתי לחוות דעתם. כלומר מה תמונות אלו מעבירות להם. התפלאתי לשמוע שבגלל בחירתך בש/ל, נוצרה אצל רובם תחושת ריחוק.. כמו פריימים " ישנים".. מעין תמונת מצב ישנה שאינה נוגעת לנו בהווה.. לכאורה צולמו בזמן אחר.. ואז חשבתי לעצמי, אולי אם תמונות אלו היו מוצגות בצורה ריאליסטית,מבחינת צבע, הן היו משדרות יותר "אמינות" ויצרו יותר הזדהות או יאפשרו לצופה "התמים" להבין מהר יותר וחזק יותר שמה שמצולם .. למעשה מצולם בהווה.. ומתחת לאפו. לדעתי האישית הבחירה בש/ל והסטייל הנושן הזה אמנותי ככל שיהיה דווקא עושה "עבודה הפוכה " מזו שאולי רצית לעשות. שוב זו רק דעתי האישית, וכמובן שאינך חייב להסכים עמה. היות ואני מאד מעריך את השקעתך ועבודותיך מצאתי לנכון לשתפך בהגיגיי אלו שאולי יפתחו לך כיוון מחשבה נוסף.
Save
17/06/2008
00:00:28
15 |פליקס לופה| : :D אשמח לקבל המלצת הצלם על הארכיטקט, ולמרות שאני כבר אחרי, מהסממן הצילומי מסתמן שבא לי עוד הפעם (: שמע, כשאין בצילום פרט שמצליח להעלות אותו מדרגה, אני ישר משייך אותו לקטגוריה. ומטבע הדברים קטגוריה יש לה תכונה של נלוזות (?) וכשיש אחד כזה ... אני באריאדנה, ולא רואה קטגוריות ממטר, גם אם מדובר בארכיטקטורה ועיצוב פנים של המאסטרו (:
Save
16/06/2008
23:50:08
גבי, קבל ממני 5+טאמ על התגובה. למה קטגוריה נלוזה? בזמן האחרון התחלתי להתעניין בארכיטקטורה ועיצוב פנים. מה לא רואים את זה בסדרה הזו?:)
Save
16/06/2008
23:25:25
[q]ניצן עמיר: בניית פריים מעולה אהבתי מאוד X)[/q] מעולה!! צילומך מאוד טובים,סגנון מיוחד.
Save
16/06/2008
23:20:16
תודה רבה לכם, אלי אליאס, אין לי תשובה חד משמעית עבורך, אני מצלם בש/ל כל כך הרבה שנים שזה הפך אצלי כבר להשקפת עולם ולא עניין טכני מתי לצלם ש/ל ומתי בצבע, למרות שיש הסברים טכניים מדעיים מדוע עין האדם הרבה יותר רגישה לגוונים מונוכרומטיים. אצלי זה פשוט הפך לדרך חיים וסגנון אישי. כנראה שאני שייך לדור הולך ונעלם... לגבי שאלתך אם הצילומים היו מוצגים בצבעים היו פחות ריאליסטיים אני אומר לך שאני לא מספיק שולט בתורת הצבע כמו בש/ל כדי להביע את עצמי בצורה הטובה ביותר. אצלי זה יותר עניין של תחושה אם לגעת בצבע או לא, צריכה להיות סיבה מספיק טובה לזה. תודה על השאלות המעניינות.
Save
16/06/2008
23:18:18
הנוכחות האנושית כ"כ חזקה בפריים למרות העדרה. חדר דלוח עשוי מקירות מתקלפים, חלון מוגף בפיסת עץ כמסמן שבב של מרחב אישי, מיטה פזורה לה בנסיון נואש לחוש שמץ של אנושיות במקום כ"כ לא אנושי, אפלה, קדרות, חוסר חיים והחוסר ברצון בהם ... ככה. חמלה, עצבות, אמפטיה .. שקט ואז מוות. מן סדר מופתי מסתמן לו בכל אי הסדר הזה. ואז עולה אותו פרט, הנמר, החוצה את הסדר המופתי ושבלעדיו התצלום יכל בקלות להשתייך לקטגוריה נלוזה, אותו פרט שזועק מיתוך השקט המדומה, מפלח את הדוגמתיות, מפעיל, מגרה ולא מרפה .... ללא ספק, תצלום שאזכור לך גם מחר !
Save
Show more comments
Visitors (1908)