יושבים בפאב

Translate
54
Photo information
Comments 17
Views 2463
Uploaded on
2007-01-02 09:12:09
Category Other
Description
הוד השרון
Photo Location
No information.
EXIF
1/4
f/4.0
1600
28/1
Camera
Canon EOS 350D
Canon EOS 350D
Lens
Tamron 28-200mm F/3.8-5.6 AF LD
Tamron 28-200mm F/3.8-5.6 AF LD
Comments (17)
04/01/2009
17:06:57
צילום ניפלא, קולנועי כזה.
Save
04/01/2009
17:06:57
צילום ניפלא, קולנועי כזה.
Save
23/02/2007
19:35:02
אהבתי את הצילום כמו שהוא, החיתוכים מורידים מהעניין הרב שיש בתמונה, לא תמיד מיקוד הוא נכון וטוב...
Save
03/01/2007
08:51:22
:Orit Alloush (6) מסכים עם אורית
Save
03/01/2007
00:00:13
לקחתי טיפה מכל חיתוך.
Save
02/01/2007
23:57:55
נהניתי מהדיון, "ציר יובל" - כל הזכויות שמורות.... ואני מצטרפת להצעת החיתוך של יובל. ככה - זה מחליף איתי מבטים מהרגע הראשון....
Save
02/01/2007
23:50:47
:Orit Alloush (6) הי אורית. מכבד את דעתך. ובכל זאת שתי הערות או הארות. הראשונה, אלמנטים בתמונה גם אם מענינים כשלעצמם אינם בהכרח תורמים לתוצאה הסופית. נכון שהתמונה והמנורות יפים אבל לדעתי הם פוגעים ב"עבודת הצוות" של שאר האלמטים בתמונה. דבר שני (הוא גם היותר חשוב) את החוק של הציר המצאתי היום בבוקר לכבוד הדיון. אני חושב שהוא נכון אבל אני אישית לא לוקח את עצמי ברצינות גדולה מידיי. יובל :))) ד"א גד זבולון(10) הסיפור על ארמסטרונג פשוט ענק!
Save
02/01/2007
23:44:31
ג'ורג' , לשאלתך יש שתי תשובות אפשריות: אחת, כמו שלואי ארמסטרונג ענה כשבקשו ממנו להסביר מה זה ג'ז. הוא אמר : אם אינכם שומעים את זה, אז אין טעם להסביר. כך כאן: אם אינך רואה הבדל, אז לגביך אין הבדל.( אולי הוא באמת קיים רק עבורי). שתים" ברצינות: לעיני ( ואולי רק לעיני ) החיתוך הקטן הזה "מנקה" טיפה אלמנטים שלא מעלים או מורידים, אבל מושכים את העין ( בעיקר הכתם הלבן למטה ). התמונה כך נראית ( לי ) יותר קומפקטית, נקיה, והקוים שיוצרים את מבנה הפריים ( שאמנם כולם ישנם בגרסא המקורית, )קצת יותר ברורים לעין וקלים לתפיסה . ההבדל ממש לא גדול ( אבל, לפעמים הבדל קטן יכול לשנות. כמו בשיר, למשל, , הורדה או הוספה של מילה, אפילו שינוי כמו הורדה,או הוספה של הא הידיעה, יכול ליצור שינוי מקצב, או ב"מנגינה" ).
Save
02/01/2007
18:42:17
אהלן גד, הייתי רוצה שתסביר לי בבקשה במה החיתוך שהצעת תורם לתמונה הנ"ל? גם עם החיתוך המקורי האלכסונים שציינת קיימים
Save
02/01/2007
18:30:31
לדעתי התמונה צריכה להראות כך בצורה זאת נשארים כל מאפיני המקום שאורית מציינת ,ומצד שני כל האלכסונים ( של האורות, של ראשי היושבים, של קו הבר, של האלכסון של התמונה הגדולה, ) כולם מובילים אל האיש הרחוק. תמונה יפה מאד , בחיתוך הזה מזכירה ציור קלסי.
Save
02/01/2007
16:30:45
אורית, כתבת את מה שאני ניסיתי לכתוב, בצורה יותר ברורה ממני. תודה.
Save
02/01/2007
16:00:33
קראתי את הדיון שהתפתח כאן ורוצה לומר שאיני מסכימה עם יובל בעניין הציר ומיקומו (לא בהקשר לצילום הזה ולא בהקשר הכללי של החוק). הקרופ הגס הרס לדעתי חלק נכבד מאוד מהצילום ומהאווירה המיוחדת של המקום. התמונה על הקיר, שורת המנורות מלמעלה, הגובה של המקום... את הכל קרפת באכזריות ולדעתי הרסת את הצילום והפכת אותו למשהו מאוד ריק מתוכן ומאווירה, הפכת אותו לצילום של קבוצת אנשים צפופים מסביב לשולחן. אז עם כל הכבוד ל"ציר" ולחוקי הצילום. ללא ספק צריך לדעת אותם אבל אסור בתחליט האיסור (לדעתי כמובן) לצלם כדי לשרת אותם. או במילים אחרות "להרוס" צילומים מופלאים על מנת שלא יעברו על חוקי הצילום. לסיכום, זהו סוג של צילום שלא נוגעים בו. הדמות הרחוקה נמצאת במקום טוב ומאוזן. צילום טוב מאוד!
Save
Show more comments
Visitors (2463)