***

Translate
17
Photo information
Comments 13
Views 369
Uploaded on
2006-12-18 17:07:25
Category Other
Description
הבנסיה היונית ביפו.
Photo Location
No information.
EXIF
No EXIF
Comments (13)
22/12/2006
19:25:35
עופר היי,תודה. הרעשים הם ( כפי שראית) משום שצילמתי ב-ISO 1600 ומול אור החלון. גם אני אוהב את התמונה, אם כי מיכל צודקת בענין החיתוך.
Save
22/12/2006
13:55:14
היי גדי תמונה מעולה למרות הגרעון,מה לעשות לא כל צילום זה צילום סטודיו
Save
19/12/2006
02:24:47
גבי זוהר, אני מקווה שקראת גם את מה שעניתי למאיר וגם לכך שכתב " צילום נהדר". ה"נבלעת שם מאחרו " הייתה נבלעת בכל מקרה, עם פלאש ובלי פלאש.
Save
19/12/2006
01:34:36
:מאיר אזולאי (4) וואלה מאיר ... זה הכיוון :-) הנבלעת שם מאחור לא לכאן ולא לכאן
Save
18/12/2006
21:10:35
:מאיר אזולאי (6) בשמחה. קח 10, ושמור את העודף.... ((-:
Save
18/12/2006
21:04:29
[q]מאיר, תודה על האינפורמציה הטכנית. את מרביתה אני יודע מזמן ( אני לא כזה בור בצד הטכני) מיעוטה חידש לי ותודה על כך. אבל בכנסיה בה צילמתי לא הייתה שום אפשרות לצלם בפלאש משום כבוד המתפללים והכומר שגם כך גילו רוחב לב בהסכמתם לצילומים בזמן התפילה. אז מצלמים ב ISO 1600 ומוציאים את מה שיש. את מה שלימדת אותי אשמור לפעמים אחרות.[/q] תפסיק להיות יפי נפש גד,,זה מקרה קלסי שבו אתה קודם מעלים את הכומר במרתף,,או מזמין אותו לתא הוידוי ומזריק לו סם מרדים דרך החלון החוצץ,,,פשוט:):)
Save
18/12/2006
21:02:29
מאיר, תודה על האינפורמציה הטכנית. את מרביתה אני יודע מזמן ( אני לא כזה בור בצד הטכני) מיעוטה חידש לי ותודה על כך. אבל בכנסיה בה צילמתי לא הייתה שום אפשרות לצלם בפלאש משום כבוד המתפללים והכומר שגם כך גילו רוחב לב בהסכמתם לצילומים בזמן התפילה. אז מצלמים ב ISO 1600 ומוציאים את מה שיש. את מה שלימדת אותי אשמור לפעמים אחרות.
Save
18/12/2006
20:58:41
[q] גדי, התמונה שלך, ואתה תהיה זה שתחליט על מה לוותר ומה חשוב לך ונכון בעיניך להשאיר לשלמות הסיטואציה. ואת ההצעות של מאיר- גם אני אלמד.... (-: [/q] מיכל,,את חייבת לי חמישה שקלים:)
Save
18/12/2006
20:56:55
גדי, התמונה שלך, ואתה תהיה זה שתחליט על מה לוותר ומה חשוב לך ונכון בעיניך להשאיר לשלמות הסיטואציה. ואת ההצעות של מאיר- גם אני אלמד.... (-:
Save
18/12/2006
20:45:11
גד,,מגדילים מהירות,,מעלים פלש לכיוון מעלה מעלה,,מצלמים על מהירות 30,,,סוגרים עוד צמצם,,ואז אתה שומר את האור הטבעי,,וזה ממלא את הפנים,,המצלמה על מצב REAR וזה אומר שהפלש מבזיק רק בסיום הזמן של הסגר,,כך שאתה קודם קולט את מצב האור שבחדר,,זה מקפיא את הדמות,,מחדד,,והגרעיניות על האשה הייתה נעלמת,,,צילום נהדר,,,,
Save
18/12/2006
20:38:24
או כך
Save
18/12/2006
20:37:19
מיכל, תודה. בדקתי ובדקתי ולוותר לגמרי על החלון, לא נראה לי טוב. לי נראה גם להשאיר את הרצפה, כי היא נראית לי מוסיפה לתחושת המקום, והכסא הרחקו ברקע כי הוא מוסיף מימד של עומק. אז הפשרה שלי עם הצעתך היא זאת. הייתי אומר 'נראה מה יגידו אחרים', אבל נראה שהם לא יגידו.
Save
Show more comments
Visitors (369)