לאור הירח

Translate
108
Description
חשיפה של 30דק'. מרינה אשקלון
Photo information
Comments 49
Views 1331
Uploaded on
2006-11-14 20:15:41
Category Landscapes
No information.
EXIF
No EXIF
2008-03-11 14:56:07
תמונה יפה מאוד, וצבעים ממש יפים. מעניין לדעת פרטים נוספים בקשר לתמונה כגון ISO וצמצם. שאלה קטנה איך עושים תקוני חשיפה ואיך עושים נעילת תריס (יש לי מצלהה קנון 30D).
0
Translate
Reply
Save
2006-12-15 08:51:52
צילום יפה מאוד ומרשים.
0
Translate
Reply
Save
2006-12-14 22:32:40
למה 2 שניות תנדנד אותה דקה שלמה ותן לה אחר כל עוד 29. מה אכפת לך זה דיגיטאלי.
0
Translate
Reply
Save
2006-12-14 22:31:05
[q]:nir fartouk (45) ניר , מחילה מכבודך , אנא חשוב על הדברים קצת עם ראש פתוח . ואם לא הולך, בחשיפה הארוכה הבאה תבצע ניסוי . תנדנד את המצלמה במשך 2 השניות הראשונות . [/q] עליי.
0
Translate
Reply
Save
2006-12-14 22:25:03
:nir fartouk (45) ניר , מחילה מכבודך , אנא חשוב על הדברים קצת עם ראש פתוח . ואם לא הולך, בחשיפה הארוכה הבאה תבצע ניסוי . תנדנד את המצלמה במשך 2 השניות הראשונות .
0
Translate
Reply
Save
2006-12-14 22:24:27
ניר (45). תנעל חביבי! תנעל! למה לא! נזק זה לא עושה.
0
Translate
Reply
Save
2006-12-14 22:19:00
[q]ניר נסמן את הזמן בו המצלמה והחצובה רוטטות כתוצאה מהקפצת המראה ב t ואת משך החשיפה ב T. נעילת מראה הינה בעלת משמעות רק כאשר היחס t/T גדול יחסית. נניח גדול מ 1/16 כאשר אתה מצלם בחשיפה של 30 דקות והרטיטות נמשכות חצי שניה אז היחס הוא 1 חלקי 3600 כלומר כמות האור שפגעה בסרט במשך הרטיטות היא 1 חלקי 3600 מהחשיפה הדרושה ליצירת התמונה זה בערך 12 צמצמים!!!! כלומר בחצי השניה בה המצלמה רוטטת לא קורה פשוט שום דבר, כלום לא נרשם על הסרט או הגלאי. מכאן גם הסיבה שבחרתי יחס של אחד ל 16 כלומר 4 צמצמים כגבול בטיחות תאמין לי גם ביחס של 1 ל 8 לא תרגיש בטשטוש. [/q] יובל אין לזה קשר. תריס של מצלמה מקצועית נותן קליק חזק הקליק הזה עלול להזיז את המצלמה ואם היא זזה זה כבר לא משנה זמן החשיפה כי הטישטוש כבר נוצר.
0
Translate
Reply
Save
2006-12-14 21:12:32
תוצאה עם אפקט ציורי
0
Translate
Reply
Save
2006-12-14 21:08:42
ניר נסמן את הזמן בו המצלמה והחצובה רוטטות כתוצאה מהקפצת המראה ב t ואת משך החשיפה ב T. נעילת מראה הינה בעלת משמעות רק כאשר היחס t/T גדול יחסית. נניח גדול מ 1/16 כאשר אתה מצלם בחשיפה של 30 דקות והרטיטות נמשכות חצי שניה אז היחס הוא 1 חלקי 3600 כלומר כמות האור שפגעה בסרט במשך הרטיטות היא 1 חלקי 3600 מהחשיפה הדרושה ליצירת התמונה זה בערך 12 צמצמים!!!! כלומר בחצי השניה בה המצלמה רוטטת לא קורה פשוט שום דבר, כלום לא נרשם על הסרט או הגלאי. מכאן גם הסיבה שבחרתי יחס של אחד ל 16 כלומר 4 צמצמים כגבול בטיחות תאמין לי גם ביחס של 1 ל 8 לא תרגיש בטשטוש.
0
Translate
Reply
Save
2006-12-14 20:54:28
[q]:nir fartouk (38) בקשר לתשובתך על לגבי נעילת המראה , הרשה לי לתקן אותך , לחזור ולהדגיש . לדוגמא : נניח שזמן החשיפה הוא 10 שניות , הזמן שלוקח למראה " לקפוץ " למקומה הוא עשירית שנייה , אולי פחות . לכן הזמן הזה מהווה מאית [ 1/100 ] מזמן החשיפה הכללי . דהיינו אחוז אחד מסך זמן החשיפה . לכן השפעתו של הזמן הזה בחשיפות ארוכות היא חסרת משמעות לחלוטין . ודאי שזה נכון גם בזמנים של 30 שניות . אבל ברור שכל צלם על פי שיקול דעתו יכול לנעול את המראה , אם הוא רוצה . מבחינה טכנית יש משמעות לנעילת המראה רק בחשיפות קצרות שבהן זמן " הקפיצה " של המראה , מהווה חלק משמעותי מזמן החשיפה הכללי . [/q] זה בכלל לא קשור לזמן החשיפה. נעילת מראה מתבקשת כאשר המצלמה צריכה להיות מיוצבת. המראה -ככל שהמצלמה מצסיבית יותר כך המראה-פשוט נותנת מכה חזקה בזמן העליה ומזיזה את המצלמה.
0
Translate
Reply
Save
2006-12-14 20:23:31
:nir fartouk (38) בקשר לתשובתך על לגבי נעילת המראה , הרשה לי לתקן אותך , לחזור ולהדגיש . לדוגמא : נניח שזמן החשיפה הוא 10 שניות , הזמן שלוקח למראה " לקפוץ " למקומה הוא עשירית שנייה , אולי פחות . לכן הזמן הזה מהווה מאית [ 1/100 ] מזמן החשיפה הכללי . דהיינו אחוז אחד מסך זמן החשיפה . לכן השפעתו של הזמן הזה בחשיפות ארוכות היא חסרת משמעות לחלוטין . ודאי שזה נכון גם בזמנים של 30 שניות . אבל ברור שכל צלם על פי שיקול דעתו יכול לנעול את המראה , אם הוא רוצה . מבחינה טכנית יש משמעות לנעילת המראה רק בחשיפות קצרות שבהן זמן " הקפיצה " של המראה , מהווה חלק משמעותי מזמן החשיפה הכללי .
0
Translate
Reply
Save
2006-12-14 12:54:51
תודה, ניר וככל שהרביתי להתבונן בתמונה כי חזרתי אליה בשל השרשור אהבתי אותה יותר כיין ישן שטעמו הולך ומשתפר טובה
0
Translate
Reply
Save
Show more comments
Visitors (1331)