אב ובנו

Translate
1
Photo information
Comments 6
Views 1224
Uploaded on
2006-11-05 14:25:29
Category Other
Description
אין מדובר באמת באב ובנו, מדובר באחד מילדי בית הילדים בקיבוץ עם המדריך.
Photo Location
No information.
EXIF
10/10000
f/5.6
200
50/10
Comments (6)
08/11/2006
12:16:27
או! ז---א----ת - - -ביקורת! יפה בנאדם, יש הרבה הבדל מהראשונה בביקורת הראשונה פתחת ב "תמונה גרועה לדעתי".. אבל פה היית ענייני שיחקת אותה. לגבי החיתוך - נראה נחמד, אבל מיקמתי את שתי הדמויות כך שכל אחת תהיה מתחת לענון (הדמנות המבוגרת מתחת לענן הגדול והדמות של הילד מתחת לענן הקטן) החיתוך שלך מוריד את זה מהתמונה.. אבל בכל אופן על ביקורת כמו זאת אני אומר בצעקה גדולה *לוקח אויר* תודה!! עמי
Save
08/11/2006
11:00:13
לקחתי את ההערות שכתבת בתמונתי לתשומת ליבי ולכן אתאמץ עכשיו להסביר מחדש את הביקורת שלי. "התנודה הסיבובית של הילד והקיבעון של הגבר, ההבדל בין ילדים למבוגרים, זה הנושא של התמונה" קשה לראות את זה. הדמויות רחוקות/קטנות מדי. אולי תנסה חיתוך כזה: קומפוזיציה וחוק השלישים: ההערה שלי לא היתה כלפי זוית הצילום. חוק השלישים (יותר כמו קו מנחה) מתייחס למיקום של האובייקטים שלך בתמונה (ולא לשכבות שציינת). העיקרון אומר שעדיף למקם את האובייקטים בין השליש הראשון והשני או בין השני לשלישי ולא בדיוק במרכז. קשה להסביר למה זה עוזר, אבל זה בד"כ תורם לדינמיות של תנועה ולשלמות של הרקע. שווה קריאה נוספת. less is more: כל אחד ודעתו. לדעתי השמיים הריקים (כמעט) מעננים והאדמה החדגונית מהווים שטח לא מעניין ומיותר. תאורה: לא התייחסתי לגבי המצמוץ של הגבר. הכוונה בתאורה צורבת וקשה היא שהיא "שורפת" צבעים - הקונטרסט חזק מאוד והרבה מגווני הביניים הולכים לאיבוד. לגבי זוית השמש (אור שטוח): גם סטייה של 10 מעלות נחשבת לתאורה מלמעלה. הכוונה שלי היא לתאורה כמו בשקיעה/זריחה אשר באה מהצד ממש. תאורה כזו גורמת לצד אחד של פנים (לדוגמא) להיות יותר בהיר מהשני, וההדרגתיות הזו גורמת להם להראות יותר תלת מימדיים.
Save
08/11/2006
01:21:41
יש ביקורת שלילית וביקורת בונה. כשאני נותן ביקורת בונה למישהו, אני גם מציין דרך לשיפור.. עכשיו, תביטי בתמונה, אין בתמונה את חוק השלישים? מבחינת עניין - אין? זה נכון שהתמונה הזאת היא לא התמונה העוצרת נשימה ביותר באתר הזה, אפילו לא קרובה לזה.. אבל היא לא גרועה עד כדי כך שהיא צריכה לזכות לביקורת שלילית (שהיא ממש לא ביקורת בונה) לכן הגבתי ק שה. אני מודה שהתגוננתי והתנצחתי שלא לצורך ואני מתנצל, אבל אני עדיין חושב שיש דרך אחרת לתת ביקורת. סליחה בכל מקרה.
Save
07/11/2006
18:31:20
עמנואל, אם אתה לא יודע לקבל ביקורת שלילית, מן הראוי שתציין זאת ולא תבחר בדרך של התנצחות. אני מוצאת שהביקורת של עירא עיניינית לגמרי ואפילו בעלת נקודות כאלה ואחרות שאפשר ללמוד מהן - אם לא אתה אז מישהו אחר שעובר כאן במקרה או שלא במקרה.
Save
06/11/2006
23:56:25
עירא רביד היקר, אני מאוד שמח לקבל ביקורות - בין אם הן טובות ובין אם הן בונות. אני בדרך כלל מקבל ביקורות מקצועיות כמו שלך ובמידה והן בונות, הן תמיד מחדשות לי משהו או מראות לי דברים שלא ראיתי לפני כן, אבל משהו מוזר לי בכל זאת בביקורת שלך. לגביי העניין בתמונה - על זה אין לי ויכוח, זכותך לראות את התמונה כפי שאתה רואה אותה. חבל לי שלא ריגשה אותך. (התנודה הסיבובית של הילד והקיבעון של הגבר, ההבדל בין ילדים למבוגרים, זה הנושא של התמונה) לגבי הקומפוזיציה, מדובר על צילום תחתי, עם קומפוזיציה הפונה אל-על. שטח מת? רבים לא יסכימו איתך, רבים גם יוסיפו ויאמרו less is more. לגבי חוק השלישים - מוזר לי שאתה לא רואה שיש כאן שכבת אדמה, שכבת דמויות (הילד והמבוגר) ושכבת שמיים.. החוק פועל פה די טוב לדעתי.. בעניין התאורה, כן, הגבר מסתנוור מהשמש, אבל תנסה לראות את הצל מתחת לסנטר שלו ואת הצל שמתחת לילד... אתה באמת לא שם לב שהשמש נמצאת מעליהם עם נטייה חדה לשמאל?.. לא ציינת מה עשה את התאורה לקשה ושטוחה ועל ידי מה זה מתבטא.. אשמח לשמוע את דעתך, אני גם ניגש כעת לעמוד שלך לראות שבאמת עשיתי את המאמץ להסביר את עצמי לא לחינם..
Save
06/11/2006
19:22:57
התמונה גרועה לדעתי. עניין - אני לא רואה פה שום דבר מעניין באינטראקציה בין הדמויות, בנוף או כל דבר אחר. ** חפש משהו שירגש אנשים באיזושהי צורה ** קומפוזיציה - סתמית. שטח מת מכל הכיוונים אשר לא מחמיא לתמונה בשום צורה. ** נסה להשתמש בחוק השלישים נצל את השטח המת איכשהו ** תאורה - קשה, שטוחה וצורבת. ** תאורת השמש בשיא הגבוה היא לרוב קשה מדי. תאורה צידית היא הרבה יותר מחמיאה **
Save
Visitors (1224)