*5*

Translate
53
Photo information
Comments 16
Views 806
Uploaded on
2006-07-25 00:56:50
Category Other
Description
Photo Location
No information.
EXIF
10/80
f/4.0
180/10
Camera
Nikon D70s
Nikon D70s
Lens
Nikkor 18-70mm F/3.5-4.5 IF-ED
Nikkor 18-70mm F/3.5-4.5 IF-ED
Comments (16)
26/07/2006
06:57:35
כמו לשמואל, גם לי, הכומר הימני מוכר, כמעט חבר. יכול להיות שיש לו שם תפקיד של "מצטלם מקצועי"? :) בניית סצינה מאוד יפה, לדעתי, עם "דיבור" בין מרכיבה השונים של התמונה , המופרדים-מחוברים על ידי שער הכניסה. ניצול דרמטי של תנאי האור טובה
Save
25/07/2006
18:15:24
:gad zevulun (13) תודה גד. מחמיה מאד.
Save
25/07/2006
18:15:00
:gad zevulun (13)
Save
25/07/2006
10:18:51
שועל, תמונה יפה מאד. אולי היפה בסדרה בזכות האור הנופל על הנזיר הקורא. באשר לחיתוכים- ממש לא. התמונה עומדת מאוזנת היטב עם תחושת מרחב ועומק וכל חיתוך רק מקלקל.
Save
25/07/2006
10:01:11
:שמעון זלקינד (10) :Shmuel Binshtock (11) תודה)))
Save
25/07/2006
06:57:14
ממש מסכים עם אורית . הכומר מימין משום מה מוכר לי - הוא תמיד שם... [q]צילום יפה מאוד. באופן אישי הייתי זזה ימינה... עדיף חיתוך של העמוד ויותר רווח לדמות הימנית.[/q]
Save
25/07/2006
06:27:10
תמונה יפה מאוד. אהבתי את החיתוך שהצעת.
Save
25/07/2006
02:30:42
:brother fox (6) :brother fox (7) :יובל גנות (8) כל יום לומדים משהו חדש :)
Save
25/07/2006
01:54:06
המשך יפה. אהבתי. עומר (5) לעמוד השמאלי יש הרבה חשיבות הוא מאזן את הקומפוזיציה על ידי המרחב שהוא תופס. תחתוך אותו ויש לך תמונה הנעה ללא איזון בין שתי דמויות הנמצאות בקצוות.
Save
25/07/2006
01:52:18
Save
25/07/2006
01:51:51
:ליאור גיל (4) :-)) :עומר לוין (5) תודה עומר, קורה לפעמים כל מיני תעויוט:-))) בקשר לחיתוך, לטעמי הלכת רחוק מדי. אפשר לחתוכ את העמוד, אבל חלקי, כדי לתת יותר תשומת לב לדמות. יחד עם זה העמוד מאזן את הפריים, אחרת (בלי העמוד בכלל) הכל נופל ימינה וגם אין אוויר לדמות שמאלית, כמו שאין לימנית. זה לא טוב ולא יפה לדעתי.
Save
25/07/2006
01:32:12
כנסיית* הקבר* האם הכותרת של התמונה מעידה על הציון שאתה מעדיף שניתן לה? אהבתי מאוד את הדמות מימין, התנוחה שלה, הלבוש וההבעה משתלבים עם המקום והסיטואציה מצוין. גם הספר באמצע שמחלק את הפריים עושה עבודתו נאמנה. והמדרגות שמאחורי הדלת שליד האיש משמאל נהדרות ביחד עם המסגרת החיצונית שנוצרה על ידי הצורה של הדלת. כל אלה ביחד עובדים כמו פוטומונטאז' אליו הובאו מספר נושאים שונים ומשונים ויצרו סיטואציה אחת טובה וחזקה. בנוסף, הייתי מוותר על העמוד משמאל, לא מצאתי לו תפקיד במחזה. (אל תתייחס לחלק העליון והתחתון, הם מקולקלים באתר)
Save
Show more comments
Visitors (806)