20
Description
Photo information
Comments 19
Views 1745
Uploaded on
2006-01-23 22:23:12
Category Other
No information.
EXIF
No EXIF
Lens
Canon EF 24-70mm F/2.8L USM
Canon EF 24-70mm F/2.8L USM
2012-12-08 16:36:19
תמונה מעניינת
0
Translate
Reply
Save
2006-01-27 01:13:51
נראה לי שהבנתי, יש כל מיני סוגי גילוחים אצל הספר. פנים קדימה, פנים אחורה, אי אפשר לדעת מי הוא מה. הדמות עם הגב למצלמה מחפש אחר זהותו כמעט בתמונת מראה.. גם נראה שיש פה איזה סוג של אמירה על אופנה זו. פוסטר עירוני אדיר, אולי חסר קצת חדות על אחד מן הפרטים, לא בטוח.
0
Translate
Reply
Save
2006-01-25 21:45:31
גיל לביא, ע"מ להפוך את הדמיון שלך למציאות, או להכריזו כעל דמיוני לכל דבר, מה בניתוח אינך מוצא בצילום, ומה בצילום אינך מוצא לו ביטוי בניתוח?
0
Translate
Reply
Save
2006-01-25 11:19:04
:נחום בודין (7) נחום, אני מאד אוהב בד"כ צילומים מעין אלה, המלאים מורכבות הן בצילום והן בניתוח. עם זאת, נדמה לי שבצילום הזה הקשר בין הצילום לניתוח, הכוונה, קלוש מדי. גיל
0
Translate
Reply
Save
2006-01-25 09:29:40
:Orit Alloush (15) יפה אמרת
0
Translate
Reply
Save
2006-01-25 09:29:05
:Orit Alloush (15) יפה אמרת והראת
0
Translate
Reply
Save
2006-01-24 19:37:15
אכן, אורית - אותו רעיון. יופי של תמונה!......
0
Translate
Reply
Save
2006-01-24 19:33:46
כמה הספקתם עד שהגעתי..... רק עוד כמה מילים על כל מה שכבר נאמר. הרי, חלילה, לא נחשוד בנחום שחשב לרגע לקחת לעצמו את הקרדיט על "האנושיות" של "איש הברזנט", או את זכויות היוצרים...... התוספת האנושית , גם אם בגבה אלינו, היא זו שנותנת את האינדיקציה ל"נתוניה" של הדמות, והיא זו שעושה את התמונה, גם אם ,כאילו, בתפקיד המשני..... ועצם העובדה שכך נחום בחר למקם אותה אומר "דרשני"..... בצילום שלך, נחום, היתה תחושה שהאינטרקציה לא מתקיימת בין שתי הדמויות, אלא בינן לבין הצלם או הצופה. זה מה שעשה את התמונה מיוחדת. ה"לא אמיתי" שנראה "חי" – לוכד את מבט הצלם/הצופה בעוד ה"אמיתי" מפנה לו עורף. עם מי משניהם " נשוחח"? הדואליות היא זו ששיחקה כאן, לעניות דעתי. וזו הסיבה שהצילום "מדבר" אלי....ולכן לא חשבתי שיש כאן "גניבת דעת" או ניסיון להטעות. ברמה העקרונית אפשר לנהל דיון , כפי שנחום ציין, לגבי הרבה דברים. מן הראוי לציין שם של אמן (אם יודעים) שיצירתו או חלק ממנה מופיעים בצילום. (דיון מעניין מאוד בנושא הזה נדון לפני חדשים אחדים בפורום באתר שכן). ועכשיו אלך לראות את האתר שאורית הוסיפה.
0
Translate
Reply
Save
2006-01-24 18:56:14
נחום לא צילם פורטרט של הפוסטר, איש הברזנט לא היה עומד לבד בצילום הזה כפי שהמונה ליזה לא. אבל הוא בהחלט קיבל מימד אנושי בזכות מבנה הפריים שנחום יצר. גניבת דעת יש רק במכונת צילום!!! דמיין את הפריים הזה אחרת, איש הברזנט בצד ימין כתוצאה מכך היה מתגלה חלק נוסף בפוסטר שהיה הורס את תחושת האנושיות ובנוסף היה עובר שם רוכב אופניים... פריים שונה לחלוטין עם אותו הפוסטר שלא מעביר (או פחות מעביר את תחושת האנושיות). שולחת לך צילום של צלם בשם: David Hurn מעניין אם עמדתך כאן, נשארת גם שם: www.magnumphotos.com&o=THT
0
Translate
Reply
Save
2006-01-24 16:50:57
אנשים יקרים בלי קשר לברזנט ולצערי אחרי יום (מישהו צריך לממן את הגלישה באינטרנט) אני חושב שזה אחד מהרגעים המשובחים ביותר שקראתי לאחרונה (אני כבר מחכה לסרט) וזאת ללא ספק בזכות דעתם המלומדת של הכותבים מעולה. ואם להוסיף אני קצת עם נחום וקצת עם חיים
0
Translate
Reply
Save
2006-01-24 16:18:31
חיים, כנראה שבנוגע לצילום הזה ספציפית, ואולי גם באופן כללי בנושא מתן משמעות או ערך מוסף ליצירת אומנות (או פרט נוף, או בעל חיים, שלא הצלם יצר או ברא) באינטרקציה עם פרטים נוספים בפריים, אני (וכנראה גם אורית ומיכל), חלוקים עליך בדעתך (וע"פ מיעוט התגובות והניקוד, גם הרוב הדומם כנראה דווקא אוחז בדעתך). אני, אגב, רואה בחילוקי הדיעות הללו, אספקט מאד חיובי. לדעתי, פלורליזם רעיוני וחילוקי דיעות כגון אלה, הם בסיס איתן להפרייה הדדית והתפתחות.
0
Translate
Reply
Save
2006-01-24 15:05:33
:חיים זיו (10) בלצלם את המונה ליזה אין כל הוצאה מהקשר. בצילום הזה יש ועוד איך וחבל שקשה לך להבחין בכך. הצלם כאן הצליח להפיח חיים בדמות שאינה קיימת במציאות הרגעית של אותו צילום. לפי מה שהצלחתי להבין מדברך, אינטראקציה בין הדמות החיה לאיש הברזנט = עובר. אינטראקציה בין איש הברזנט לצלם = לא עובר.
0
Translate
Reply
Save
Show more comments
Visitors (1745)