Little Cambodian lady

Translate
47
Photo information
Comments 8
Views 2257
Uploaded on
2006-01-04 19:40:06
Category Portrait
Description
I met this little Cambodian lady in Chang Mai-north Thailand. I was immediately charmed by her look and smile. She and her mother (in the background) ...
Photo Location
No information.
EXIF
1/100
f/5.0
400
35/1
Camera
Canon EOS 10D
Canon EOS 10D
Lens
Canon EF 16-35mm F/2.8L USM
Canon EF 16-35mm F/2.8L USM
Comments (8)
24/03/2007
11:42:18
צילום נהדר .. פרוטרט נפלא לדעתי ..
Save
24/03/2007
11:14:56
דיוקן מעולה! בודין כבר סקר הכול... אהבתי!
Save
24/03/2007
10:50:54
צילום משובח שתפס את הרף העין שבו ההצצה החיוך והמבט החיכני הופיעו כאחד . השדה ההיפרפוקאלי הקצר המבדיל את הנושא מהרקע מעיד אף הוא על מיומנותו של הצלם.הזוית המוטה של המיסגרת האדומה מוסיפה אלמנט של תנועה .
Save
13/01/2006
08:30:11
צילום מעולה לקטנה
Save
11/01/2006
23:06:50
צילום יפה, האדום אכן מבליט את פורטרט הילדה והשאר נאמר.
Save
06/01/2006
00:36:29
מבט וחיוך של ילדה שתופס אותך. תפס אותי. המסגרת האדומה מוסיפה יחוד לתמונה. ועל הצג שלי - העיניים חדות..... [ואחרי נחום - מה נשאר כבר להוסיף?............(-:]
Save
05/01/2006
22:36:32
נחום, תודה על התגובה והניתוך. בצילומי פרטרט שלי וכך גם כאן נקודת המיקוד היא העיניים. אני מניח שאולי באמת בגלל המסך ועצם העובדה שרקמת הבגד הצבעונית וניגודיות היחסת גבוהה שלו ניראה כי אזור זה ממוקד/חד יותר מאזור העיניים חזרתי לתמונה המקורית בגודל מלא כדי להיות בטוח שיש מיקוד וחדות על עיניי הילדה - ואכן כך. שוב תודה :-) ניר
Save
05/01/2006
21:57:38
פורטרט יפה מארץ רחוקה סטייל NG. תמיד בצילומי פורטרטים דומים, שמביאים לנו דמויות אקזוטיות ממקומות רחוקים, נשאלת השאלה, האם בעצם כל שעשה הצלם הוא להיות שם, וכל אחד שהיה שם היה מצליח להביא צילום דומה. בחלק מהמקרים, התשובה האישית שלי לכך, היא "כנראה שכן". כלומר, הצילום עשוי היטב (במקרים שאכן כך הדבר), אך אין בו דבר מהצלם עצמו. אותה תוספת קטנה, שאולי לא כל אחד שהיה שם היה עושה או רואה. אני חושב שבצילום זה יש את אותו דבר מה נוסף מעבר לעובדה של "להיות שם" ולשלוט היטב במצלמה. שני אלמנטים הכלולים בצילום, לעניות דעתי, מוסיפים את אותו ערך מוסף של הצלם: 1) השימוש היפה באלמנט המסגור ישר-הזווית והאדום (אולי היה אפילו טוב יותר לראות את הפינה שם למטה) 2) שימוש בעומק חדות סלקטיבי בחשיפת הדמות מאחור, המוסיפה עוד לרקע התיעודי של הצילום, מחד, ולטעמי האישי, גם לעניין. בשני אלה הצלם בעצם גם קיים שני עקרונות חשובים בצילום: 1) מקד את תשומת הלב בנושא - המסגור של הדמות הראשית 2) פשט (או מנע הסחת הדעת מנושא הצילום) - טשטוש הדמות המשנית. ורק הערה/שאלה טכנית לסיום. אצלי על המסך חסרה חדות באיזור העיניים, וניתן לראות חדות טובה בריקמת הבגד ובתפרים שבמסך האדום שמימין (בעוד שבצילום פורטרטים, בד"כ, רצוי שהמיקוד יהיה על העיניים). האומנם כך? יש לכך סיבה?
Save
Visitors (2257)